dilluns, 7 de gener de 2008

Febre de...

De temperatura, 38,5º ahir. Què hi farem, de vegades passa, no he començat de la millor manera el 2008, però si és només el començament i la resta va millor, doncs benvinguda sigui aquesta febre, i la tos, i tota la cosa aquesta que ve, tot plegat em sembla que és grip, però ja sembla que va passant.

En fi, que a més d'això, s'acosta una data molt important per a mi, 28 de gener, i per què? Doncs perquè aquell dia... deixo de treballar... ho dic en veu baixa perquè no m'escolti ningú, per si de cas, que a més, he d'intentar que a la feina no em renovin, m'agradaria més que fos perquè ells no em renoven que dir-los jo que no vull que em renovin, però ja veurem com avança tot.

Vagi bé.

6 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Any niu, recerca nova XD
Que et milloris!!

Jo Mateixa ha dit...

Guapuuuu, catxis la mar salada, que dorms amb el cul enlaire que has pillat la grip????

Cuidat moltissim eh i fes bondat, sobretot!!!!!

Un petonas ben gran rei!!!!!

efe ha dit...

Ei, millora't. I ràpid!

nur ha dit...

Ei, David, cuida't molt! I que et milloris ben aviat, que diuen que la setmana que ve arriba una grip... que ja ens poden anar calçant.

Una abraçada :)

Jo Mateixa ha dit...

Com estàs guapu, com et trobes????

Poder m'he passat però per tal d'animar-te te encolomat un meme :-S

Fes-lo quant vulguis, quant et vingui de gust i si no et ve de gust no passa res, vaig pensar que t'animaria :-)

Un petonas guapissim, cuidat molt!!!!!!

Ferran ha dit...

Ep!, a cuidar-se, que són dos dies. Salut (mai més ben dit :) des de Berlin.