dimarts, 29 de gener de 2008

Llibertat

Des de les 0:00 hores d'avui, ja, 29 de gener, sóc oficialment lliure, com ocell que vola pel cel... o per un altre lloc...



Si ben és cert que ja divendres passat no vaig treballar.

Què passarà a partir d'ara? Uohjó, ni jo mateix ho sé, però bé, m'ho imagino. Ja de per sí estic immers en un projecte de vídeo molt important, que fa molt que no m'hi dedicava. I potser veieu en David algun dia a la tele... no dic més fins que no ho asseguri.

Apa, vagi bé.

4 comentaris :

Cristina ha dit...

Quant misteri! Espero que tot el que comencis ara sigui per millorar. Una abraçada!

DooMMasteR ha dit...

Que et vagi molt bé!

Estaria molt bé veure't per la tele!

Laprí | David ha dit...

Si surto a la tele se sabrà, jeje, és clar.

nur ha dit...

Ni se t'acudi no avisar, eh? Amb temps (que últimament estic molt perduda dels blocs)!