dissabte, 12 de gener de 2008

Resumint

Recuperat de la febre, i ja en cap de setmana, sant cap de setmana. Si no tenia prou amb la febre a sobre suportar la jefa estúpida, doncs mira.

Unes paraules, ara que tinc més temps, sobre 2007 que va acabar fa ja 12 dies. No tornis, no m'has agradat, m'has fet coses dolentes ehh. Mira com vaig acabar a Telecor. I aquells atacs d'ansietat al tren? A sobre al tren, al un dels meus llocs preferits, i en hora punta a més, això no es fa nano. En fi, que sense això, normal.

I un pronòstic per a 2008, que no s'assemblarà gens ni mica a 2007, la setmana vinent vindrà la confirmació de canvi, i una de les raons serà aquesta, si no s'entén l'enllaç, doncs que vull fer estudis de grau superior, i és clar, he de fer una prova d'accés. Això i mirar d'aprovar les oposicions és el més important. Buscar alguna cosa interessant i no posar-me a treballar en feines de teleoperador, mosso de magatzem o això, si no em quedés més remei val, però ara que encara sóc jove, doncs buscar més oportunitats, és clar.

I per últim, doncs el meu resum en fotos de l'any passat, en quant a trens es refereix, n'hi ha de tot tipus de trens, al final m'ha sortit una cosa bastant completa.



Apa, vagi bé.

1 comentaris :

nur ha dit...

Així m'agrada David: pisando fuerte, que diria l'Alejandro Sanz. Jo sé que triomfaràs! Ja t'ho vaig dir fa més d'un any :)

Una abraçada