dijous, 7 de febrer de 2008

Al matí, a Navacerrada

Com que ara tinc temps lliure, doncs ahir em vaig agafar el cotxet i vaig fer una mini excursió al port de Navacerrada, entre les províncies de Madrid i Segòvia. Principalment, perquè amb la poca neu que ha caigut aquest any, les setmanes, per no dir mesos, que no plou amb ganes, i les temperatures lleugerament més altes del que és normal per aquesta època, doncs vaig pujar a un dels pocs llocs on hi ha neu de la comunitat de Madrid. A més, com que era dia de diari, hi havia molt poca gent, així dóna un gust anar als llocs.

Aquí tenim una imatge, la boira era al lloc segovià, al lloc madrileny un sol de justícia, fins i tot feia caloreta:


Aquí unes vistes de la zona de vivendes que hi ha al port, amb el tren del Guadarrama estacionat a l'estació:


Aquí, mirant cap a Madrid. Si us fixeu, hi ha una capa una mica gris, és la contaminació:


Les muntanyes, a les zones més altes, sí tenen neu, però tampoc és per llançar coets:


Mentrestant, la boira segoviana intenta accedir a la part madrilenya, però no ho aconsegueix:


Després d'això, vaig baixar per la part segoviana, amb una carretera que... millor no parlar, serà per les corves que té. Vaig anar fins a Segòvia capital, i d'aquí, vaig marxar de nou cap a Alcorcón, pagant 5,20 € de peatge.

2 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Quines fotos més maques, semblen de postal tipica de Nadal :-)

Et pots creure que no he vist mai la neu d'aprop????? :-(

Petonets guapissim!!!!!

Laprí | David ha dit...

Vaja, doncs això no pot ser eh, un dia així que nevi bé al pirineu, o més a prop, no sé, el montseny, hi has d'anar. És molt maco veure tot el paisatge així, blanc.