dimarts, 19 de febrer de 2008

Destrucció

Sembla que ja em funciona bé Internet, espero que així sigui.


Ara el que estic és una mica atabalat, perquè m'estan destruint el parc que dóna a la meva finestra... bé, és una exageració, només estan canviant la vorera que l'envolta, però, i el soroll que fa, quan ahir estava la màquina trencant-lo tot, la casa em tremolava, i ara que estan recollint les restes de vorera trencada, també em tremola, i a sobre amb el soroll "ti ti ti" de la màquina quan fa marxa enrere.

És una cosa a la que no estic acostumada, perquè aquí sempre s'està molt tranquil, com que estic a distància del carrer per on passen els cotxes, no escolto pràcticament res, el que em permet a les nits escoltar com ronca el veí, i com fa altres sorolls que també li surten del cos, o també escoltar als de dalt com follen, amb el triki traka del llit. Jo, com que sóc una persona molt silenciosa, no m'escolten res de res.

Qualsevol dia d'aquests, amb tots els forats que hi ha pel carrer, em torço un peu o algo així. Ara mateix, el camí des de casa meva fins a la renfe està 100% en obres. Perquè us feu una idea, jo visc al centre de tot això vermell, que representa el que ara mateix està en obres:

I demà, servidor matinarà, amb càmera en mà, per anar a Puerta de Atocha, per rebre el primer AVE que arribi des de Barcelona, a les 8:43.

2 comentaris :

nur ha dit...

Caram, sí que teniu obres a Alcorcón, i això que ja us hi arriba el metro! Canvis, canvis, canvis!

I demà, l'AVE, sí senyor. Ja ens passaràs el vídeo :)

quim ha dit...

Ostres, nur. Ara que hi penso, no estaria malament inmortalitzar la sortida d'un AVE cap a Madrid.