dilluns, 4 de febrer de 2008

El Tren Pirata

És el nostre tren, el que fem servir la majoria, on anem a treballar, estudiar, sortir de festa, visitar algú proper. Són els gestos que fem cada cop que hi anem, pujar, al tren, per les escales de l'estació. I sempre amb presses, corrent per no fer tard, per no perdre el tren, per arribar en punt a la nostra destinació. Tot plegat és la nostra rutina.

Amb aquest vídeo he intentat reflectir això una mica, on es barregen diferents imatges de trens de rodalies a velocitat ràpida, amb el fet de pujar. Tot junt a una cançó que fa que el vídeo, almenys a mi i la gent més propera que l'ha vist, els resulti entretingut. La cançó és "Pirata Capitán" de "La Kinky Beat". Aprofitant la lletra de la cançó, hi ha un tros amb imatges de la línia d'alta velocitat de Valladolid, si ho escolteu ho entendreu.

Aquest és el vídeo:



P.d.: Per cert, una notícia que acabo de conèixer i que, d'una banda, suposa un dels grans moments del ferrocarril a Barcelona. Demà està previst que l'adif porti un tren dièsel fins a l'estació de Sants, per la via esquerra (em sembla) de les vies del futur AVE, andanes de la 1 a la 6 de Sants. El tren, he llegit, serà el BT d'adif, aquest:

Això no suposa gran cosa en sí, però en realitat suposa la continuat per via UIC entre Madrid i Barcelona, i, per tant, que cada cop està més a prop el moment en que tota la merda de l'ave a Barcelona acabi d'una vegada per totes, que hi arribi ja després de tots els retards, retards d'anys. A més, sembla que tot està preparat perquè s'inauguri el servei el dia 19 de febrer, almenys renfe treballa ara mateix amb aquesta hipòtesi. Ja veurem, però no m'agrada gens, de nou estem amb les presses, i tot pel ditxós 9-M. Espero que ara almenys surti tot bé.

2 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Em fa molta por el poc temps de proves que hi haurà... Segur que el dia de la inauguració s'espatlla :D

I no saps com m'agradaria!

nur ha dit...

Boníssim el vídeo! M'ha encantat! Quina diferència amb els primers vídeos que vas publicar, David. Laprí a pels Goya!!!

Pel que fa a l'AVE, quan ho vegi m'ho creuré. No sé per què em temo que el tema s'haurà d'allargar, per molt que hi hagi eleccions al març.

I, com diu el DooMMasteR, a mi també m'encantaria que se "jodiera el invento" el dia de la inauguració (sense passatgers a dins: amb en ZP, la Madi, en Monti i algun altre figurant) :P