dilluns, 25 de febrer de 2008

Càmera per 30 € a la web de El Corte Inglés

Ahir estava jo tan tranquil per casa, mirant alguna cosa per Internet, quan vaig veure aquest fil a Foro Coches. I tal com diu, a la pàgina de El Corte Inglés hi havia una càmera Olympus al preu de 29,95 €.

Llavors després de llegir això, vaig anar a la pàgina de El Corte Inglés per assegurar-me d'això que diu allà, i em trobo amb això:

No ho dubto, i la compro. A veure, la càmera potser no és el millor del millor, però per aquest preu una càmera d'aquesta marca, doncs és un chollo. Sobre tot quan el seu preu original és aquest:


Així que ho faig. Aquest matí al meu correu he rebut la confirmació de la meva comanda. Però pel que sembla, no hi ha stock d'aquesta càmera, o això diuen a Foro Coches, de gent que ha trucat directament a El Corte Inglés, i a més a més, a hores d'ara, és impossible entrar per comprar aquesta càmera a la seva web. Ja han trigat a adonar-se de l'error en el preu que van posar, en comptes de posar 119 € van posar 29,95 €.

Rodaran caps en el departament de vendes per Internet segurament, perquè si no hi ha stock d'aquesta càmera, en principi s'ha d'oferir al client un producte de característiques semblants o superiors. Jo em conformo amb una d'iguals característiques, perquè més seria molt però que molt complicat d'aconseguir, i més havent pagat aquest preu. Tot per un error a l'hora de col·locar el preu a la pàgina.

En fi, ja veurem com queda tot això, a l'espera de si es posen en contacte amb mi des de ECI, i ja de pas els saludo, a veure què tals els va xD.

5 comentaris :

nur ha dit...

Una bona anècdota per explicar no només als teus nets :)

Quina cagadaaaaaaaaaaaa i quina sort, Laprí!!! :)

DooMMasteR ha dit...

Jejeje! Quin txollo! A veure si tens sort!

Marc '¬¬ ha dit...

A veure si tens sort, no es el primer cop que passa això i normalment la cosa sempre es decanta a favor dels clients.

Ja em diras quina camereta t'han donat ;)

Jo Mateixa ha dit...

Juasjuasjuasjuasjuas, més val que ho arreglin eper que com molta gent se n'hagi adonat d'aquesta suepr oferta s'arruinaran.

Mola enriure's dels ex jefes eh??, jejejejejeje.

Petons guapu!!!!!

Laprí | David ha dit...

M'encanta riure'm dels caps jo mateixa, però mira, almenys aquests s'equivoquen i ho reconeixen donant la càmera pel preu equivocat i a sobre donant una millor.

Que s'equivoquin, que s'equivoquin.