dimarts, 12 de febrer de 2008

Postura ridícula

Perquè ningú no em veu ara, però estic de peu amb el portàtil recolzat en un braç i escrivint amb la ma dreta, perquè des de fa 3 dies que no tinc connexió a Internet, i ara he trobat una connexió wi-fi sense protecció, però només l'agafo al costat de la finestra de la meva habitació i de peu, si m'assec a la cadira ja no funciona. Així que això, esperant que els senyors de yacom ho solucionin ja.

Com a novetat, avui he presentat els papers per cobrar la prestació de l'atur, així que ara espero que me la donin. I heu escoltat això que l'Aguirre vol posar una escola bilingüe de català a Madrid? Penós, i perillós, seria com dir "Ja que a Madrid hi ha una escola en català, com és que a Catalunya no n'hi ha cap en castellà?" En fi. Ah, i l'AVE, el dia 20.

Salutacions.

5 comentaris :

nur ha dit...

Déu n'hi do, David, de la pose per connectar-te. Ara mateix la Terribes parla de la visita de la ministra a Mr. Montilla (inclós el pas per Sants).

Quan viatgem en AVE i ens trobem a Saragossa? :)

quim ha dit...

Jo vull venir, que la vegada q vaig anar a Saragossa en tren, va ser horrorós. A veure si em treu el mal record

Txell ha dit...

M'has fet riure recordant al meu veí, que cada vespres surt al balcó abrigat i aixecant el portàtil a veure que pilla...

Imatge tremenda!

Ferran ha dit...

Deu n'hi do, l'estratègia del PP per fotre més merder amb el tema de la llengua. Després diran que a ells només els preocupen "los problemas reales de la gente". Jua!

Jo Mateixa ha dit...

Ostres, doncs i si et busques un taburet que sigui una mica més alt, a l'alçada de la finestra??

Aixi no estaràs tant incomode i podràs fer post més llargs :-P

Petonasos guapu i cuidat molt!!!!