dilluns, 24 de març de 2008

Maltractat

Hola, em dic C3, Citroën C3, sóc el cotxe d'en David. És la primera vegada que escric. El català no m'agafa de sorpresa, perquè durant els meus primers mesos de vida vaig ser un cotxe de lloguer a la província d'Alacant, i allà vaig aprendre a dir Alacant i alguna paraula més com Sant Vicent del Raspeig, que és on tenia pagat el meu impost de circulació.

Avui escric pel meu amo, que porta unes setmanes maleit, li hauran fotut un mal d'ull, perquè porta des de la setmana passada amb angines, i ja en aquest 2008 ha tingut 3 processos febrils. A més se li ha trencat la pantalla de l'ordinador, sort que té el portàtil, però ara l'estic fent servir jo amb una connexió wi-fi que hi ha per aquí al carrer on estic aparcat.

Però ell no és pas l'únic que li tracta malament la salut aquests dies, a mi ell m'està maltractant també. Des que és a l'atur que no em deixa en pau. Estic per anar un dia a un pas a nivell perquè es recordi que el que li agrada són els trens. Aquest cap de setmana ja ha vessat el got, i això que està malalt el tio, mireu com vaig quedar després de que li vingués en gust anar a la província de Segòvia:

I això que només vaig estar dues hores aparcat en aquest lloc, de nom "La Granja de San Ildefonso". Ja al poc de sortir d'Alcorcón, on almenys feia sol, va ser un suplici, perquè al poc de passar Villalba, calamarsa, després dins el túnel de Guadarrama ja m'anunciaven el que passaria a l'altre lloc "Salida túnel nevando", i és que així va ser tot el viatge. En arribar a Segòvia, plovia, però clar, com que aquest xalat i la seva troupe volien veure neu, a pujar. I després d'això, en tornar a Madrid, doncs igual, ja tornant fins i tot nevava a Segòvia. Però el pitjor moment el vaig passar a el peatge de El Espinar, que és quan més nevava i a sobre hi havia un embús molt fort. I és que no estic acostumat ni a la neu ni als peatges, i és clar, m'atabala una mica.

Aquesta ha sigut l'última que m'ha fet, abans va venir anar i tornar de Sevilla en el dia (+ de 1000 km), o a València, i als preus que està la gasolina, buff. I dimarts passat volia anar a Despeñaperros, que pel que he escoltat d'altres cotxes, és un dels pitjors trams de les carreteres estatals, amb limitacions a la autovia de 50 km/h perquè té corves de fins a 180º, com a exemple:


Mostra un mapa més gran

Sort que al final se li van treure les ganes i es va quedar a Alcázar de San Juán, que està bastant més a prop.

En fi, que encara em queda per aguantar, perquè la propera no serà d'aquí a gaire, no. Aquest pròxim cap de setmana. 553 km, que són els que separen Alcorcón de Deltebre, i després el cabró, per tornar, ho vol fer passant per Tarragona en comptes de per València. Un cap de setmana sencer al sud de Catalunya, per pagar més peatges i fer-me quilòmetres a granel. A aquest pas acabaré sent un dels cotxes més coneguts de la geografia ibèrica.

A veure quan li dóna per anar a França en cotxe, sí, a França, que més d'una vegada ha dit que volia anar a Biarritz o Bayonne, així almenys tornaré a casa meva i podré parlar la meva llengua materna, le français.

Doncs segueixo aparcat aquí pel moment, però a partir de demà m'espera un calvari pitjor que el de les processons, el de les obres, que o aquest malparit em porta a l'altre lloc de la renfe, zona lliure d'obres, o sinó em posaré de merda i pols fins a les bugies.

Au revoir.

6 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Jajajaja!!

Millora't!!

Que forta la corba! uff!!

nur ha dit...

Hmmm, judiones de la Granja! Boníssims! Que bé s'hi menja a la Granja de San Ildefonso, eh? I és un lloc ben bonic per anar a passejar (ara, sota la neu... no sé jo).


Laprí: aviam si cuides més el teu C3!

Laprí | David ha dit...

Aquest cotxe meu, ja el renyaré.

No conec nur els judiones de la Granja, i per passejar sota la neu, una merda, vaig acabar calat fins els ossos, no m'esperava que es posés a neva tan fort, i el C3 està ben cuidat, és ell, que no es deixa, jeje.

Ferran ha dit...

Tant amunt i avall per Espanya deus ser la reencarnació d'en Jordi Pujol... però en versió espanyola! :-)

Jo Mateixa ha dit...

Em pots fer un favor C3???, l'hi pots dir al teu amo que faci el favor de cuidar-se??, que no potser que cada dos per tres estiguis aixi???

Digues-l'hi també, si et plau, que si està malalto ha d'estar a casa i no por ahi de picos pardos :-P

Cuida'l, ja que nosaltres no podem per la distancia, si més no fes-ho tu eh, si??

Petons a tots dos!!!!

PD: Em sento gilipolles enviant un peto a un cotxe, però wuenuuu :-S

nur ha dit...

laprí: doncs el proper dia que agafis el c3, ara que ja és primavera, torneu a la Granja i prova els judiones i després demana un bon chuletón. A veure si així m'agafes uns quilets que t'aniran la mar de bé :)