dilluns, 3 de març de 2008

Setmana nefasta

Vaig començar la setmana amb encostipat i febre, més continus problemes amb internet i yacom, per seguir amb l'extracció d'un queixal del judici que m'ha mantingut mitja setmana tancat a casa, amb la galta dreta inflamada que no vegis, i també amb dolor. Per tant no he pogut fer pràcticament res del que m'hauria agradat fer, què hi farem!

Aquesta en canvi té pinta de ser una setmana molt interessant, acabant amb les eleccions, però pel mig diverses coses i activitats, com una visita a Sevilla aquest dimarts, i dijous probablement una visita a un lloc de Catalunya que encara he de concretar. A més, amb una videocàmera que m'he comprat avui, més la càmera de fotos que encara m'han de portar, que, l'altre dia ECI em va enviar un correu dient-me que no tenien aquella càmera però que m'oferien una altra superior pel mateix preu, així que jo content els vaig dir que endavant. També, l'altre dia va venir una comercial de Jazztel a casa, i va engatusar als meus pares perquè canviessin telefònica i posessin això. Jo en principi volia seguir en internet amb yacom, però veient els continus problemes que m'estava donant, doncs apa, junt al telèfon també internet, i amb router wi-fi, espero que Jazztel no sigui una merda, però no hi tinc molta confiança, la veritat. Així que és probable que aquesta propera setmana no tingui connexió a Internet, perquè quan una nova companyia es posa sobre la línia, l'anterior desapareix, i fins que no vingui el router amb les dades de connexió de Jazztel, no podré pas connectar-me, segurament. Bé, tot això és una suposició de quan em vaig donar de baixa de l'ADSL de Terra fa uns quants anys, que va passar això.

En fi, bona setmana a tothom.

2 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Buff! Quina por que em fan aquests canvis de proveïdors... Son tota una loteria. Espero que tinguis sort!

nur ha dit...

Sí que fa mandra canviar de proveïdor per no haver de patir el que saps que t'espera (si no el que deixes serà el que t'has donat d'alta, però segur que algun et puteja). Grrr

Espero no tenir problemes amb Ya.com!!!

I espero que estiguis millor del refredat i del flemó, Laprí! Una abraçada :)