divendres, 18 d’abril de 2008

Arbre caigut

Aquest matí, sense sentir res, vaig i miro per la finestra i veig això:



I penso "vaja, doncs no he sentit res", però és clar, amb el vent que ha fet doncs és normal. I és que aquest arbre estava una mica tort ja des de fa temps, i no ha pogut aguantar la bufada d'avui. Ara ja està fet trocets, després que jo truqués els bombers, perquè passava el temps i no apareixia ningú, i truco i no sabien encara res, en fi.

Almenys plou i tot això, que cal bastant. A Barcelona també plou, però on ha de ploure és a les capçaleres dels rius, i allà plou encara poc. Ahir vaig veure els litres recollits a la zona dels embassaments, i no s'havia recollit gaire aigua. Ho vaig veure al programa "La nit al dia", que per cert, pobreta la Mònica Terribas, estava gairebé sense veu, i és que aquests canvis de temperatura foten molt i provoquen constipats i mals de gola. Em feia una pena escoltar a la Mònica, al final ja ni llegia els diaris, va dir "jo passo el dit pel titular i vostès el llegeixen" què fort!

Ah, i demà faig 2 anys... bé, el blog, Laprí, no jo, que si complís 2 anys encara no podria ni escriure ni gairebé parlar. Que vagi bé!

8 comentaris :

jordi ha dit...

He descobert el teu blog, és molt interessant. Per cert, jo també sóc aficionat al ferrocarril, aíxi que ja en som dos. Espero comentar molt en els teus articles :P.

Salutacions,
Jordi.

sergi m. ha dit...

Si no plou la gent vol que plogui, quan plou la gent usa una frase que reculls en aquest post i està en boca de tothom aquests dies:
Ha de ploure a les capçaleres dels rius. Quan ho faci potser tornarem a la frase inicial i entrarem en el bucle.
Salut per venir a Barcelona!

nur ha dit...

Ostres, dos anys ja! Sí, clar, poc temps després de començar el Converses va aparéixer tu per guiar-nos en els coneixements ferroviaris.

No vaig veure la Mònica Terribas, però, pel que expliques, sí, devia fer peneta.

Enhorabona, David :*

Dani ha dit...

Moltes felicitats, David! Per molts anys més!

DooMMasteR ha dit...

Moltes felicitats!!

DooMMasteR ha dit...

Moltes felicitats!!

DooMMasteR ha dit...

Moltes felicitats!!

Laprí | David ha dit...

Espero que ens veiem per aquí jordi :)

Exacte sergi, que plogui està molt bé, però en aquests moments on és més necessari que plogui és allà d'on podrem beure després.

A mi em va fer molta pena la Mònica, nur, no podia ni parlar, imagina't que has de fer un discurs o una conferència i et passa això, doncs igual.

Moltes gràcies dani i doommaster ;)