diumenge, 13 d’abril de 2008

Creant problemes

Avui he fet una cosa que no és acord amb mi, però ho havia de fer. No em penedeixo d'haver-ho fet, i a més a més ho tornaria a fer. La veritat és que aquesta no és la solució, però sinó ho feia doncs no podia fer més, i és urgent que digui la meva, perquè és una problema que m'està afectant, a mi i a la gent que viu al centre d'Alcorcón.

Aiiii... la veritat és que he escrit un e-mail al PP d'Alcorcón... sí, i a més demanant que facin alguna cosa amb el que està passant al centre. Sé que no faran res, no m'espero res d'aquesta gent, ja hi van estar 4 anys i els van fotre fora d'una manera increïble. Però és que estic molt indignat, perquè aquest senyor:

Que és l'alcalde de la ciutat i senador, Enrique Cascallana Gallastegui, doncs és el màxim responsable del que està passant. És clar, resulta que el paio doncs, molt honradament, imagino, està fent molts aparcaments soterrats per la ciutat. El problema de l'aparcament no és exclusiu d'aquesta ciutat, a tot arreu passa el mateix. Però alhora doncs també se li ha acudit arreglar tot el centre, com ja vaig explicar un altre dia, a dia d'avui les obres estan així, en color renfe (és a dir, morat, les novetats):

Com que he perdut la imatge, en fer la portació al nou proveïdor, doncs no la puc tornar a pujar.

Molt bé, em sembla perfecte, a més, la majoria dels carrers els estan posant amb llambordes, i tot molt maco i perfecte... no, si fos això només perfecte. El que sembla que, també, vol, i està fent, és treure llocs per aparcar. En els carrers més cèntrics directament han tret tots, tos els llocs per aparcar. Recordo un carrer, el carrer Colón, que tenia en un tram aparcament a ambdós llocs, en total hi entrarien uns 20 cotxes, doncs ara hi ha 0 llocs per aparcar. Però sobre tot em vaig emprenyar ahir, quan al carrer Badajoz, que és perpendicular al meu carrer, on encara no han fet res, però que deuen estar a punt de trencar-lo, doncs em vaig emprenyar moltíssim perquè en aquest carrer, es podia aparcar a ambdós llocs, i a més en un dels llocs hi havia per aparcar en bateria, doncs ara han ampliat la vorera, l'han feta gegantesca, i tots aquells llocs en bateria, doncs s'han esfumat, almenys 25 llocs per aparcar, tot per canviar-ho i posar segurament aparcament en línia i només en un lloc, total, només lloc per a 10 cotxes com a molt.

Si abans hi havia un problema amb l'aparcament, ara això serà encara pitjor, perquè els pàrquings no són la solució, o en tot cas ho serien si al carrer es mantinguessin els llocs que hi havia, però és clar, com que estan costant molts milions els nous aparcaments, i s'ha de pagar als constructors, doncs creem un problema perquè la gent compri places de garatge. Jo, primer, no compraria mai una plaça de garatge, i menys a Alcorcón, no val la pena, si al final acabaré marxant, però em treu de polleguera aquesta actitud dels governants, en comptes d'ajudar a la gent, els fots encara més. Jo fa mesos que no aparco al centre, un dia ho vaig intentar i vaig estar 45 minuts donant voltes i res, així que millor ni intentar-ho, me'n vaig a l'altre lloc de la renfe, que ho tinc a 10 minuts caminant, i sé que hi tindré llocs de sobra per aparcar, però la solució de la renfe només ens val als que la tenim més a prop, que hi ha gent que no els queda tan a prop i llavors no hi ha solució que valgui.

En fi, què hi farem, però és normal, quan ets un governant prepotent, que no escolta ningú, doncs passa això, a més, com que l'alcalde té plaça de garatge... sí, més d'una vegada l'han vist allà arribant borratxo, ho sé perquè té la plaça al mateix aparcament que un tiet meu, jo vaig tenir el cotxe allà aparcat l'estiu passat però no el vaig veure, quina pena, en canvi sí li vaig veure un dia sortint d'un bar. I ara, que és senador, es comenta que el bar del Senat s'ha aprovisionat bé de material perquè no acabi amb les existències... en fi.

Sé que escriure al PP no és pas la solució, però com que IU aquí no pinta res, a més que l'única regidora que té és a l'equip de govern, doncs és l'únic partit de l'oposició que hi ha, i a l'únic que puc recórrer, però tant és, si ells algun dia tornen a governar la ciutat faran el mateix que aquests ara, no escoltar ningú.

Saluts des del km 13, col·lapsat de cotxes.

7 comentaris :

quim ha dit...

David, passa pel meu bloc. Tinc una cosa per a tu

El veí de dalt ha dit...

Com has constatat, doncs, qui mana en un municipi no són els regidors si no els constructors a l'ombra. Això fa anys que ho veiem a Barcelona i així ens va...

Jo Mateixa ha dit...

Digues que si David, com a mínim no calles i et rebotes, que es el que hauria de fer molta gent aquí per aconseguir allo que es vol!!!!

Sort!!!!

Laprí | David ha dit...

Moltes gràcies quim!!

Esto és un despiporre veí, és increïble com ens mamonean i nosaltres a sobre callem i assentim.

Sí Jo mateixa, la pena és que l'únic lloc on poder dirigir-me hagi de ser el PP, però així són les coses per aquí :S

nur ha dit...

Sí, senyor: el derecho al pataleo... que no ens el tregui ningú! Ben fet! I si cal... al Defensor del Pueblo!


ben fet, David :)

La Martona ha dit...

Aqui qui crea problemes no ets precisament tu... Trobo perfecte que els intentis resoldre!

Laprí | David ha dit...

Es fa el que es pot, però és clar que he d'intentar posar "mi granito de arena" per evitar aquest desastre.