dijous, 24 d’abril de 2008

El Sant Jordi vist per un d'Alcorcón

Vaig passar el Sant Jordi a Barcelona, com ja vaig comentar. Hi vaig anar en el "Estrella Costa Brava"... pobrissó, que poquet que li queda a aquest tren:


Sobre el Sant Jordi, és molt fàcil, es pot resumir en:

1. Gent:


2. Més gent:


3. Coloms:


4. Més coloms:


5. Roses (i llibres):


6. I per mi, trens, que no faltin:


I també gràcies a la nur, per acompanyar-me una estoneta pel col·lapsat centre barceloní.

Així que en general, bé, molta gent però bé. A les 23:00 ja era a Alcorcón, després de tornar en avió.

8 comentaris :

nur ha dit...

Un plaer passejar amb tu, david, tot les aglomeracions per tot arreu! Aviam si ens tornem a veure la setmana que ve :)

no em vas dir si et va agradar la uni. I... quantes fotos de coloms, arghhh!

Adagio ha dit...

tio estas igual k sempre xD
diuen (els polítics de cat) que posaran civias de manresa-bcn.. doncs no m'ho crec, però si algun dia en posen t'enviaré un video!

Jo Mateixa ha dit...

A veure, a veure...i per que no hi surt la Nur al video??? i la veu de qui graba es d'en Marc...l'Adagio????

Quina colla que esteus fets, jejejejeje.

Vine a viure aqui, Catalunya crida el teu nom!!!!!!! :-)

Petonets guapissim i que passis molt bon cap de setmana!!!!

Laprí | David ha dit...

Sí, la universitat em va agradar molt nur, és un lloc molt tranquil allà en ple centre de la ciutat.

A veure si algun dia els posen adagio, els Civia, que porten temps dient-ho i no ho fan mai.

La veu del vídeo és del Marc, Jo mateixa, però no de l'adagio, sinó d'un altre Marc, i la nur no surt al vídeo perquè en aquell moment ja no hi era. Petons per a tu també ;)

Jo Mateixa ha dit...

Aixxx i per que va marxar la Núr...aquesta noia, aix, aix, aix :-P

Petonets!!!!!!

nur ha dit...

hahaha, jo mateixa! tampoc no hi hauria volgut sortir, eh? però, vaja, m'esperava el meu nebot de 4 anys per anar a mirar llibres (contes) i no el podia deixar plantat!

Alepsi ha dit...

BUah! La veritat és que passejar per St. Jordi per les Rambles és.... pffffffffff... però val la pena!

Ara, venir des de Madrid... mira Laprí que al final et donaran la creu de st jordi per l'interès que li poses a tot plegat.... xDDDDDD

Laprí | David ha dit...

Ai Alepsi, la creu de Sant Jordi dius, i jo que em conformo amb no haver de venir des de Madrid, sinó baixar al carrer i ja està, jeje.

Però tanta gent al final ja atabala bastant.