dijous, 17 d’abril de 2008

Ja és hora de sortir de casa

A partir d'ara m'espera una època viatgera, i molt. Ja n'hi ha prou d'estar tancat a casa, s'ha de viatjar i descobrir llocs nous i d'altres també ja coneguts. I és que sent a l'atur i cobrant, doncs no vaig a estar a casa sempre, doncs no, i allà va un exemple de tres viatges, que seran en AVE:

I no només això, sinó que a més a més, aquest dimecres, també seré a Barcelona, no hi aniré en AVE, sinó en Estrella i avió, per passar-hi el dia de Sant Jordi, que mira, que dels últims 4 anys hi he estat 3 vegades, i ja doncs per costum hi torno, així que aquest dimecres des de bon matí fins a la nit, seré a Barcelona. Però encara hi ha més viatges, segurament també aniré a La Corunya la següent setmana a aquesta propera, amb el sistema d'anada Estrella + R-598, i per tornar TrenHotel. Hi ha altres viatges que vull fer però que encara no tinc data, com anar al sud de França, per la part d'Irun, fins i tot anar a Bordeaux amb el TGV, que hi ha unes ofertes que ja voldria la renfe... en fi, no sé, que vull viatjar molt però ja veurem, ara per ara hi ha aquests viatges ja programats i amb data, després ja ho veuré.

Que passeu un bon dia.

4 comentaris :

nur ha dit...

Això vol dir que vens a Barna el 14 de maig!!! DooM, manifiéstate, que hem de quedar per fer un blogs and beers maresmencs + alcorconins!!!

David: avisa quan arribis!

DooMMasteR ha dit...

Visca! Visca!

Apuntat queda el 14 de maig a la meva agenda!

Laprí | David ha dit...

Doncs sí, vaig aquell dia però igualment torno aquell dia a l'últim AVE, que surt a les 21:00 de Sants, així que si en aquest període de temps podeu quedar un moment, cap problema, i sinó doncs per algun cap de setmana que hi vagi.

nur ha dit...

si cal, fem la birra allà a la barceloneta perquè no se t'escapi el tren i deixem el rotllo maresmenc per a una millor ocasió.

jo també ho apunto a l'agenda!