dimecres, 16 d’abril de 2008

Mareja blava, més aviat tsunami

Avui és la final de la copa del rei, i com que els de renfe en són patrocinadors, doncs ara van fent coses als trens i estacions de Getafe, decoracions especials i això, aquest és un exemple:

I als trens doncs els han posat una decoració "marea azul" que, bé, està bé, però ho veig una mica massa, en fi:



És que això del futbol mou tanta gent, i ara, com que el Getafe està tan de moda. De fet, a València alguns aficionats estan una mica mosques perquè diuen que els mitjans de comunicació estan més amb el Getafe, i que sembla que els tracten com un equip estranger, i raó no els falta.

Que guany el menys dolent, com la lliga.

5 comentaris :

Sergi Maestro ha dit...

És curiós, es juga la final de la Copa del Rey i precíssament aquesta tarda he vist per la tele en Joan Carles, patrocinador principal y monarca de tots dos equips, responent a un micròfon a la pregunta de: qui havia de guanyar la seva copa, respon:
"que la gane el que perdió", o sigui el Geta. Greuge cap els valencianistes?
A mi se m'en refot, però no em sembla lògic.

DooMMasteR ha dit...

Ai! com canvia la Renfe segons el territori!

Quant el Barça es juga alguna cosa mai fan res ;-)

Jo Mateixa ha dit...

Jo també he senti això del Juanca que et comenta en Sergi maestro.

Tampoc ho veig normal, coi que es el cap de l'estat no?, no les ha de dir aquestes coses, ha de ser imparcial, i que no ho dic per que em preocupi que ja saps tu que a mi plim , però coi, no es just per els Valencians.

Petonasos rei!!!!!!!!!!!!

Laprí | David ha dit...

A mi tampoc no em sembla lògic sergi, el rei per la seva condició no pot estar a favor de cap equip, perquè ell mateix representa la unitat dels espanyols, i per tant ha de ser neutral, però ja veiem que aquí fins el neutral es decanta per un equip, en aquest cas el que està més de moda.

Si hagués jugat el barça doomm, segur que els ave els haurien posat alguna cosa, perquè ja l'any passat ho van fer amb el Sevilla, és el que té ser patrocinador.

No és just per als valencianistes, gens jo mateixa, de fet encara avui hi ha gent que diu "pobre getafe" i tal, a veure, pobre, vale, però ha perdut i punt, i qui ha guanyat és un altre equip que també és considerat espanyol, així que no sé a que ve tot això, en fi.

nur ha dit...

home, jo no ho veig així: el rei també té dret a ser aficionat a un equip de futbol i és lògic que sigui un equip de la capi! Ara és lleig perquè precisament és la Copa del Rei, potser no era el moment de pronunciar aquestes paraules.

el que em sembla una bestiesa és pintar els trens perquè hi ha una final de la copa del rei. I ho esborraran demà mateix? Només dels de l'equip que perdi? Quina despesa, no?