dilluns, 21 d’abril de 2008

matins.valladolid

Aquest matí he agafat aquest de la foto per anar una estona a Valladolid. I doncs, el viatge molt bé, molt ràpid, molt silenciós, molta gent de negocis. A la ciutat, doncs poca cosa. Al poc de sortir de l'estació de "Campo Grande" hi ha el parc de "Campo Grande". Després doncs caminar una mica pel centre, que si ben, és el centre, doncs com que no té el que tot centre normalment té, que és edificis més antics, edificis importants, etc... doncs no, la veritat és que semblava el centre de qualsevol ciutat perifèrica, només que amb més esglésies i algun edifici institucional més. Després, al riu Pisuerga, doncs tampoc gaire cosa, hi ha la zona que diuen "la playa del Pisuerga" i un vaixell i tot per navegar pel riu, però no deixa de ser un riu en una zona urbana.

Més tard ha plogut una mica, i doncs de nou he anat a l'estació de "Campo Grande", on de nou he agafat al de la foto per tornar a Madrid. I és que la visita ha sigut llampec, llampec, perquè hi vaig arribar sobre 12:15, i he marxat a 15:20, però com que ja m'imaginava que la visita no seria gaire llarga, doncs ho vaig fer així.

Ara, doncs a esperar, que demà tinc un altre viatge, en aquest cas més llarg i per més temps, tot i que també té el caire de llampec. Passaré el Sant Jordi a Barcelona, anant-hi en Estrella, un dels poquíssims trens expressos que queden i l'únic nocturn i de preu més assequible que connecta Madrid amb Barcelona, i després doncs tornaré en avió, així que el dia 23 a la nit ja soparé de nou al km 13, és a dir, a Alcorcón.

I ara, doncs unes fotos del que m'ha portat aquest matí a Valladolid, que té un morro el tio que pa' que:

4 comentaris :

Dani ha dit...

Caram, amunt i avall!
Crec que aviat aniré a Madrid per no ser menys. A principis de maig, si tot va bé. M'estic pensant anar-hi amb el tio del morro llarg :)

jordi ha dit...

Quina sort de poder viatjar en el AVE! Jo encara no m'he muntat, espero fer-ho alguna vegada...

DooMMasteR ha dit...

Aixó ha estat una visita relampago! XD

Espero que hagis pogut gaudir de l'ambient a les Rambles :-)

Laprí | David ha dit...

Doncs dani, si vas amb el tio del morro llarg, trigaràs poc, però la butxaca et farà "ai ai"

És clar jordi que hi muntaràs, això és proposar-s'ho una vegada i apa.

L'ambient a les rambles fantàstic doommaster, però la jornada ha quedat una mica deslluïda per la quantitat enorme que hi havia a tot el centre de la ciutat, i això que és dia de diari laborable.