dilluns, 28 d’abril de 2008

No gastar

Ahir a la nit vaig sortir per la capital. Un volia anar a una terrassa a prendre alguna cosa, però jo, com que sóc una mica garrepa, no volia gastar-me ni un duro aquesta nit. La cosa és que trobem una taula d'un bar buida, i els meus amics seuen, però jo al principi no, el que faig és asseure'm en un bol·lard dels que es posen als passos de vianants baixats de nivell perquè els cotxes no s'hi posin.

Ells demanen, i resulta que el preu d'un refresc és de 4 €, llavors decideixo no moure'm del bol·lard. Però a una taula del costat que estava buida va i seuen dues noies guiris, i és clar, he de marxar del bol·lard perquè estic massa a prop d'elles.

El que faig és posar-me de peu al costat de la taula dels meus amics, i així tota l'estona fins que acaben les seves begudes i se'n van. La situació va ser una mica surrealista per la cambrera, que no feia més que mirar-me per si acabava seient a la taula, i fins i tot en un moment va col·locar una cadira buida en la taula per veure si al final seia, però no, no ho vaig fer, i vaig marxar d'aquell lloc sense consumir.

I és que és una llauna ser garrepa, però coi, és que si avui 4 €, demà 8, etc, i al final se'n van els diners d'una forma que... a més, ja em vaig gastar prou aquesta setmana al Sant Jordi, ara a descansar de gastar... bé, demà gastaré, però serà una mica i per raons vitals, per dinar, perquè marxo a Salamanca, hi passaré el dia, i doncs em compraré un entrepà i una ampolla d'aigua per sobreviure l'estona que estigui per allà.

Apa, bon començament de setmana des del km 13

5 comentaris :

sergi m. ha dit...

Podria ser que estiguessis patint un procés d'abducció català sense adonar-te'n?
Perque tots sabem i creiem que ets d'Alcorcón, que sinó diria que ets català de soca-rel :D

Cristina ha dit...

Està clar que cadascú té les seves prioritats a la vida. O potser no és el moment idoni per gastar. Cadascú sap el que li convé.

nur ha dit...

Caram, vols dir que si en una taula hi ha diverses persones i una no consumeix us renyen? Em sembla que això aquí no passa! Encara serà que els garrepes sou vosaltres :P

No t'amoinis que a Madrid ja faig jo el gasto per tu , dinant a la Plaza Real, per exemple!

I tu vas, i a Barcelona, em fas anar a l'Starbucks que no és precisament barat :P

Jo Mateixa ha dit...

Juasjuasjuasjuas, passaries per català tu eh, segur, jejejejejejeje.

Petons guapissim!!!!!

Laprí | David ha dit...

Ja veus sergi, però jo crec que per ser garrepa no cal ser català, és una cosa inherent a la gent estalviadora, com jo, i de gent que no té feina, com jo.

És clar cristina. Jo estalvio sempre i gastar-me 4 euros en una coca cola doncs, com que no, ni encara que no fos una persona estalviadora.

No nur, no crec que em renyin, però no m'agrada haver de dir sempre "no vull res", no sé, m'estimo més que no em preguntin i així em sento millor. Normalment vaig a llocs on com que ja em coneixen, saben que si no demano res alguna vegada doncs és perquè sóc així. I sobre l'starbucks, doncs ho sento, però com que no acostumo a prendre cafè, doncs no sabia on podíem anar, per això se'm va acudir aquell lloc.

Doncs Jo mateixa, qualsevol dia amplifico l'accent català mentre parlo castellà i ja veuràs com a sobre em diuen per lo baix "catalán tenía que ser" xDD