divendres, 30 de maig de 2008

D'una cosa a una altra

Avui tenia un examen, per accedir a un cicle de grau superior, però no he anat a fer-lo. Per què? Doncs perquè l'altre dia, mirant ofertes de treball a infojobs, vaig mirar que hi havia bastants ofertes d'administratiu, on demanaven cicle de grau mitjà de gestió administrativa. I llavors, pensant en uns companys de feina quan treballava a Telecor, que van fer aquest cicle a distància, doncs ho vaig buscar per Internet. Així vaig acabar a la pàgina de L'Institut Obert de Catalunya, i em fixo que just estava obert el termini d'inscripció. Doncs ni corto ni perezoso, vaig i m'hi apunto en aquell moment. A més a més, com que ja tinc un altre grau mitjà fet, el de comerç, em convaliden dues assignatures, i les pràctiques sé que demanant a Telecor un certificat de que hi he treballat més d'un any, també me les puc estalviar.

El més dur d'això, pagar el que costa cada assignatura, però no és preu elevat, sobre tot tenint en compte els beneficis que em pot donar aquest títol. I això seria ja al setembre. Abans segurament hi haurà les oposicions per a l'adif, on també espero poder donar el màxim. I també estic esperant per si surt la convocatòria per a auxiliar administratiu de la generalitat, però em fa l'efecte que aquest any no sortirà aquesta convocatòria. Així que si no surt, potser em presento per a la convocatòria de Mosso d'Esquadra, que surten a principi d'any, però això ja ho veuré. Per cert, això de presentar-me a Mosso no és nou, ja fa anys el meu germà m'ho va proposar, mig en broma mig de debò, i m'ho vaig estar mirant, però amb el temps me'n vaig oblidar una mica. I mira, per provar no perdo res, ja veuré.

Així que, com que aquesta tarda la tenia lliure, doncs he anat al centre de Madrid, amb la videocàmera i he gravat alguns llocs de la ciutat. Volia gravar-me a la Puerta del Sol parlant en català i enviant una salutació... i ho he fet, però m'ha sortit malament i no he pogut repetir, un altre dia serà.

Que vagi bé.

2 comentaris :

menxu ha dit...

Coneixia l'Universitat Oberta de Catalunya pero no l'Institud! Llegint blocs sempre s'aprenen coses noves. Gràcies! ^^

Laprí | David ha dit...

Doncs sí, jo tampoc sabia que existia, però, ves per on, mira, i allà que m'he apuntat.