dimarts, 20 de maig de 2008

El que dóna de sí (per a mi) un dia a Barcelona

Doncs en aquest vídeo mostro el que pot donar un dia sencer per a mi a Barcelona. És del passat dia 14. No me'l vaig passar tot el dia de tren en tren, però en quant n'agafava un, doncs ho gravava, o si anava a algun lloc en concret, doncs em quedava una estona i gravava. Per sort, com que en aquest vídeo surten més coses que renfe, doncs no hi ha tanta brutícia.

L'últim tren que surt, és un sèrie 1100 de metro, els que anaven sempre per la L4. Doncs aquests trens ja els han retirat, em sembla que avui o demà, o en els pròxims dies ho faran.

I és que si ajunto dues de les meves passions, com són els trens i la videocàmera, doncs surt això. La música que li he posat és World Hold On, de Bob Sinclair.


2 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

En Clint es un mamalt de blocs, tu ets un malalt de trens, jejejeje.

Volia felicitar-te, una mic atard ho se, però això d'haver estat admès a les proves d'ADIF, uauuuuuu, que ya mismo et veig per Barcelona en un tren de rodalies...que podré dir que et conec o no????

:-)

Petonets guapisim!!!!!!!

Laprí | David ha dit...

Oi tant que podràs dir que em coneixes, només faltaria. Un petó igualment.