dimecres, 21 de maig de 2008

Els lladres s'han sortit amb la seva

Aquesta tarda he vist per la finestra una imatge no usual. Hi havia un parell de persones, dos homes, que portaven un munt de bosses i maletes... no sé com han aguantat tot això, perquè portaven moltes coses. La cosa és que he vist que han començat a obrir-ho tot, i a mirar com estranyats el que hi havia dins. Llavors he pensat, que, si aquestes coses fossin seves, no se les mirarien tant. Jo, si tinc en una bossa un collar, no me'l quedo mirant i de cop me'l guardo en una butxaca de dins de la meva jaqueta. I a més, jo no em posaria a obrir les meves coses amagat en un parc del centre d'una ciutat. Per tant he pensat "aquests s'ho han robat tot això".

Al principi no volia fer res, però han començat a treure coses i coses, i a guardar-se-les, i m'he indignat, i he trucat la policia municipal, he pensat "els d'aquí, en principi, no són corruptes com els de Coslada". He descrit les dues persones i el que estaven fent, i m'han dit que enviarien una patrulla. I així ha sigut, la patrulla ha passat, però sense aturar-se, de llarg. Que els costava baixar un segon i mirar, perquè la distància des d'on podien deixar el cotxe a on eren aquests personatges era mínima. Així es pot veure a Google Earth. La distància entre el carrer i la plaça és menys de 50 metres:

La distància és la que dic, però no tinc imatge perquè l'he perdut en el procés de canvi de proveïdor de serveis d'Internet.

I m'he quedat mirant com aquests lladres d'estació feien i removien totes aquestes coses que no eren seves. Dic que són lladres d'estació, perquè amb tantes maletes, i maletins i bosses, té tota la pinta de que les han robat quan la gent es descuida un moment a alguna estació.

Al final, tots dos, per on han vingut, han marxat. S'han deixat una bossa plena de roba al parc, i un maletí. En canvi s'han portat un joc de ganivets, i alguns ben grossos, que s'han posat a jugar amb ells, també cd's i mp3's, roba que els agradava, alguna beguda alcohòlica, que hauran barrejat amb la que ja estaven bevent, etc. En fi, que m'he indignat. Potser si els agafaven, demà de nou serien al carrer... bé, potser no, segur que demà serien fora, però almenys aquesta vegada no s'haurien portat tot això i potser, a qui li han robat, ho hauria recuperat. Quina pena tot plegat!

Així que, per tranquil·litzar-me, he marxat a córrer una estona. Avui era el primer dia que sortia a fer exercici. M'ha donat flat, però bé. Tenint en conte que porto... anys sense fer ni una mica d'exercici, es pot dir que no ho he passat gaire malament. I després he anat a fer exercici amb unes màquines que estan posant ara en tots els parcs, i que venen genials per a la gent gran, jove, mitjana, i petita, per exercitar els braços, les cames, fer abdominals, flexions.

I això, després a casa, on encara, a la plaça, hi ha la bossa que han deixat els lladres, i un maletí obert que l'haurà deixat així algun dels fumetas que hi ha sempre al parc.

6 comentaris :

sergi m. ha dit...

Malauradament això és el que hi ha, ara, no cometis cap error a la vida, que ja s'encarregaran que ho paguis.
Salut!

Selphy ha dit...

Collons! Si que estàs prou distret desde casa teva!
I sí... És indignant quan veus la policia que passa de tot quan passen coses davant dels seus nassos... Sort que són ells els qui ens han de protegir, eh?
Desprès per tindre el cotxe 2 min aparcat amb els 4 intermitents et claven una multa! O per passar-te una mica de la velocitat permesa de la via! Entre moltes altres coses...

pluja ha dit...

Quina rabia david! a mi les injustícies d'aquestes em subleven la sang. Sembla mentida que la policia passi tant de certes situacions. M'he trobat més d'una vegada que els he trucat per alguna cosa semblant i han passat de tot! si ens hem de refiar d'ells...
aix! quin desastre!

DooMMasteR ha dit...

Doncs si que anem bé amb la policia... :-(

Jo Mateixa ha dit...

Joder si es que amb aquesta policia que podem fer??

A nosaltres ens va passar que farà 1 mes o aixi hi habia un grup de nanos fent botellon practicament a sota de casa, vaig trucar a l'ajuntament i em van dir que truques a la Guardia urbana, ells em van dir que truques als Mossos i els Mossos a l'ajuntament...

Conclussió, els nanos van seguir bebent i nosaltres sense dormir...mierda de policia coño!!!!!

Petonets guapissim!!!!!

Laprí | David ha dit...

Sí sergi m., com qualsevol de nosaltres faci alguna cosa, ja estan allà, com exemple una vegada, que em salto un stop, jo i el que anava davant de mi, i just hi ha la guàrdia civil al davant, i m'atura només a mi, quina merda!

Hola Selphy. És molt indignant tot plegat. Com els que sempre cometen delictes fan el que volen, i la resta que respectem les regles, en quant ens saltem una, ens foten de valent. Ens hauríem de convertir tots en delinqüents, potser tindríem més sort.

Doncs pluja, després hi ha vegades que me'ls trobo un munt de policies a la porta de la comissaria, xerrant, fumant i passant de tot. Per això els paguem!!

Ei DooMMaster, almenys els d'aquí no són corruptes... i a sobre s'ho haurem d'agrair que no ho siguin... en fi

Això que et va passar a tu, jo mateixa, és el que es diu "la pescadilla que se muerde la cola" o com deia un professor meu "la pescadería que se muerde la cola" xDDDD És a dir, que ni uns ni altres en són responsables, ara, després baixes tu i uns quants, els foteu fora als nanos sense tocar-los, i us acusen de violència infantil. Un petó per a tu també :)