dimarts, 27 de maig de 2008

Fora bodes

M'han convidat a una boda. Però flipa. M'han convidat a la boda de la germana de la nòvia d'un amic. I no m'ha convidat la que es casa, no, m'ha convidat la seva germana, que és la nòvia del meu amic. Bé, ja em van convidar fa un any, però és que per a la boda queda un mes.

No m'agraden les bodes. És una cosa que no em va. Jo, si em caso, que ja ho veurem, tinc molt clar que no vull que sigui una gran boda, amb un munt de convidats, i tota la parafernàlia que acompanya aquests esdeveniments.

Però no vull escriure avui sobre la meva boda, això en futures edicions. Sobre la boda que em pertoca ara, doncs dir que els que es casen, el més que els conec va ser fa cosa d'un any, que la germana de la nòvia em va demanar que els acompanyés un dia a El Corte Inglés per pagar amb la meva targeta de personal algunes coses per a la seva futura vida en comú... és clar, amb el 15% de descompte doncs, se'n van aprofitar, però això a mi tant m'hi feia, al cap i a la fi jo allà ni guanyava ni perdia res. Però ja posats, una reducció en el preu del convit no estaria malament.

Però amb reducció o sense reducció, no hi penso anar. No m'agraden les bodes. No m'agrada pagar tampoc 70 € per una boda plena de gent que no coneixeré, més que el meu amic, la nòvia del meu amic, i potser algun altre amic que hi vagi, que en tot cas només hi aniria un, i s'ho està pensant en vista que no anirem ningú. Ja l'altre dia em va donar la invitació. Pel moment no li he dit que no hi aniré, però no trigaré a dir-li.

I és que, que collons hi pinto jo en una boda d'una persona que no conec ni res? Per què la seva germana va convidant aquí a tothom que li dóna la gana? A més a més de ser una despesa elevada el convit, també hi hauria despeses de gasolina, perquè primer anar fins el poble aquest, Valmojado, després anar on es farà el convit, que no tenien un lloc més proper i se'n van fins a Fuenlabrada, i després la barra lliure de nou a Valmojado, per després tornar a Alcorcón, en total 140 km.

Així que, res, res, no vull saber absolutament res d'aquesta boda, que ni em va, ni em ve, ni és res meu, ni té res a veure amb mi. Però si s'ha d'anar a una boda d'algú important, és clar, allà ni ho dubto.

4 comentaris :

sergi m. ha dit...

Jo no aniria a una boda que no conec personalment els nuvis.
Pensa que jo vam marxar amb la dona a Tenerife sense casar-nos i després em va enredar, però jo no tenia necessitat.
I et va convidar per poder aprofitar-se de la teva targeta? Sí, flipo.

sergi m. ha dit...

Per cert ara que s'acosta la calor, com és que has canviat la frescor de la foto de capçalera?
; )
Aquesta està molt bé també.

Jo Mateixa ha dit...

No soc ningu famós ni important, però...el dia que em casi vindràs??, jo et convidaré :-)

Petonets guapissim!!!!!!!

Laprí | David ha dit...

Doncs sergi, no em van convidar per aprofitar-se de la meva targeta, però aprofitar-se es van aprofitar de valent. I mira, com que ja no és hivern, doncs una foto amb neu, donava molt de fred, i a mi m'agrada la calor, jeje.

Oi tant que hi aniré jo mateixa. Que no m'agradin les bodes no vol dir que no vagi a cap. A més, si m'ho demanes tu, com dir que no. Un petó per a tu també ;)