dimecres, 7 de maig de 2008

Renovar-se o no cobrar

Per falta de tensió elèctrica ahir a la nit... vamos, per un apagón que va durar dues hores, no vaig poder escriure això ahir, i com que fa una estona he vingut de València, doncs això.

Ahir vaig fer la primera renovació de l'atur, condició indispensable per seguit cobrant les prestacions. Al principi em vaig espantar, perquè la dona d'informació em va dir que passés per inscripcions per actualitzar una cosa, i ja em vaig espantar, pensant "ara em diran que ja no cobro més" o què sé jo. Però no era més que una renovació de currículum.

Per cert, que no m'estranya que pugi l'atur, perquè l'oficina estava ben plena, i això que eren les 9 del matí, i molts dels que hi havia eren immigrants. Normalment molts d'ells treballen a la construcció, i tot això doncs provoca que se'n vagin molts a l'atur tal i com està la situació actual.

I després d'això, me'n vaig anar a fer un volt pel metro de Madrid, i aquest és el resultat:



I ara a descansar, que dijous el viatge és a Màlaga.

4 comentaris :

nur ha dit...

doncs sí, això diuen les dades: que l'atur puja i és que, efectivament, la construcció s'està aturant i era un sector que donava feina a molta gent.

a màlaga? nen, que no pares, eh?

jo demà inauguro... què inauguro? :)

Laprí | David ha dit...

Que què inaugures? El mateix que jo però en sentit Màlaga... bé, tu de Barcelona a Madrid, jeje.

Dani ha dit...

Molt xulo això d'anar amunt i avall sense parar!

Laprí | David ha dit...

Sense que es pugui permetre, dani, és recomanable anar amunt i avall tot el que es pugui.