divendres, 20 de juny de 2008

Entre unes coses i altres

Això està descuidat, però, és perquè he tingut uns dies moguts. Entre que vaig estar uns quants dies sense Internet... i que m'ha tornat a fallar de nou avui., a més a més, que fins fa poc no m'he comprat una pantalla nova, que l'altra estava fotuda ja i no servia, i el portàtil no el volia tenir un munt de temps engegat. Després, fent neteja a fons de l'habitació, que encara no he acabat. També fent coses fora de casa, com avui que he anat fins a Madrid per fer la declaració de la renda, que a sobre em surt a pagar més de 300 €.

I ara, per adobar-ho tot, ha començat la calor d'estiu, i, no sé si dir per fi o no, han començat les obres al meu carrer.


Recordo que el centre d'Alcorcón porta uns mesos en obres, fent la majoria dels carrers amb llambordes i traient llocs per aparcar, i el meu carrer serà d'aquest estil. Però el pitjor està per venir, perquè l'altre dia, l'alcalde - senador - bebedor, va enviar un paper de publicitat dient que això que s'està fent és la fase I, però que la fase II serà l'equivalent a 3/4 part de tot el que es farà. Llavors, quan obro el paper i veig el mapa de la ciutat, pintat tot el que serà la fase II, em vaig portar les mans al cap. Quan comenci la fase II hauré de portar a aparcar el cotxe a Móstoles.

En fi, que per coses com aquestes i més, doncs estic una mica fart. Així que, dintre del meu període d'atur, me'n vaig 4 dies a Barcelona, a passar Sant Joan, així em desestresso d'Alcorcón una mica, des de demà fins dimecres.

Apa, vagi bé. Adéu.

2 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Aquestes escapadetes a Barcelona no deuen tenir pas nom de dona oi??? :-P

Joder tiu, més de 300 Euros de renda???, jo n'he pagat 85 i vaig pillar una emprenuamenta que no vegis, que cabrons que son els d'hisenda!!!!!

Un petonas i que tinguis molt bon viatge de tornada!!!!!!

Laprí | David ha dit...

No tenen no de dona, ja m'agradaria, jo mateixa.

I sí, hisenda aquest any m'ha fotut un cop fortet, vaja panda de fills de puta.