divendres, 12 de setembre de 2008

De divendres

Què tal el dia festiu d'ahir? Bé, imagino. Segurament avui més d'un farà pont i a juntar-lo amb el cap de setmana. I per als que viuen i treballen a Barcelona i Tarragona, d'aquí uns dies més festa.

Doncs res, els que estigueu en aquest cas de pont, apa, a descansar, i els que no, apa, a fastidiar-se, què hi farem.

Per la meva banda, oficialment, ja no pertanyo a l'església catòlica. El bisbat de Getafe ja m'ha enviat la carta on m'anuncia que, oficialment, el meu nom no figura en cap tipus de llistat, fitxer o base de dades de l'església. Així que, em sento com més alliberat de saber que ja no hi pertanyo.

I ara que fa una estona he mirat, veig que per a l'any vinent sortiran les oposicions d'auxiliar administratiu de la Generalitat. A veure com van les coses, però si quan arribi el moment de la inscripció no tinc res, doncs m'hi tornaré a inscriure, com fa ara més d'un any. Pel moment ara començaré a estudiar les coses que m'han enviat del departament d'educació per al cicle d'administratiu a distància. El dia 20 es la presentació a Barcelona, però no crec que hi pugui assistir, de totes formes no és obligatori anar-hi.

I això, que comenceu bé el cap de setmana. Per acomiadar-me, un vídeo de trens francesos. Apa, vagi bé.


2 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Aiii, ara no he entes això del Bisbat de Getafe, que vols dir que no figures enlloc???

A veure, que m'he perdut??????

:-P

Petonets guapissim!!!!!

Laprí | David ha dit...

Doncs vol dir que com que he apostatat, doncs que ja no pertanyo a l'església catòlica, o sigui, que m'he desbatejat.

I com que el bisbat de Getafe és qui tenia les meves dades en pertànyer Alcorcón a aquest bisbat, doncs és qui m'ha notificat que, segons els meus desitjos, ha esborrat les meves dades dels seus fitxers i bases de dades.

Així que des d'aquell moment ja no figuro com a integrant de la fe catòlica.

Espero que amb aquesta explicació ho entenguis ja, jo mateixa.

Un petó per tu també :D