dimecres, 24 de setembre de 2008

Em podeu fer un resum de Ventdelplà?

Jo cada dia entenc menys aquesta sèrie, que ni sabia que havia tornat. Avui fent zàpping pels canals del satèl·lit he vist que l'estaven fent, i només he pogut veure els minuts finals. I tot i veure només els minuts finals, jo lo flipo amb aquesta sèrie, he vist un munt de coses que no sabia, la de coses que passen, i això que és un poblet, suposadament.

Veig que una que feia de prostituta-drogadicta ara treballa al bar. També he vist que ha tornat l'australiana, Nicole, però no deia que volia tornar al seu país? També veig que el veterinari, el Julià, està amb la mosso d'esquadra aquella... el que fan amb aquest personatge és de traca, cada dia amb una diferent. També veig que el metge aquell que estava amb la Isona, Enric em sembla que es diu, ara està liat amb aquella noia, que no recordo el nom, que va ser nòvia d'en Martí... pel que veig, li van les jovenetes al paio. També m'he fixat, això ha sortit en les imatges del final que fan d'avanç del proper capítol, que la Nuri està amb aquell que va començar a sortir la passada temporada, que tenia amnèsia o què sé jo. Així m'he quedat després de descobrir tot això .

Vamos, és que tot això que passa en aquesta sèrie no passa ni en una ciutat com Barcelona... vull dir, a una ciutat tan gran poden passar moltes més coses, però vull dir, que a unes mateixes persones, no els pot passar tantes coses com els passen als personatges d'aquesta sèrie. Les sèries, encara que siguin ficció, han de mantenir, segons la meva opinió, una mica de contacte amb la vida real, sempre i quan no siguin sèries de ciència-ficció, que pel moment Ventdelplà no té aquesta catalogació, però temps al temps. Que qualsevol dia, el primer extraterrestre que arribi a viure a la terra, fixarà la seva residència a Ventdelplà, i ja em veig a la Teresa estudiant noves medicines per curar al nouvingut de les seves possibles malalties, també li veig demanant feina al Monràs, i d'aquí a que s'enrotlli amb alguna del poble, i acabin tenint un fill-restre, doncs no falta més que a un guionista se li acudeixi i ja està.

Senyors de Tv3, i guionistes... idees noves home. O mateu la sèrie ara que encara esteu a temps i foteu una altra igual de rara però que almenys serà nova i us pot durar un parell d'anys, o feu canvis radicals, canvieu personatges i tal, perquè joer, si a mi em passés tantes coses com les que els passen als personatges d'aquesta sèrie, tindria una depressió de cavall. En fi, aquí deixo la idea.

I això... vaja, volia preguntar un dubte lingüístic, però ja estic massa espès, i ho deixaré per un altre moment.

Vagi bé.

4 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

A veure la Tahís, la que era prostituta ara treballa al bar??, joder, no m'he empanat jo :-(

La noia que està amb l'Enric, l'ex de la Isona, es seropositiva i es diu Cristina. i el que està amb la Nuri es diu Gabriel i va ajudar a morir al seu germà que estaba molt malalt (eutanàsia).

Per a més informació et pàsso l'enllaç de l'Ajutament de Ventdelplà :-)

Petonets!!!!!

http://www.ventdelpla.cat/pprogrames/ventdelpla/vdpSeccio.jsp

DooMMasteR ha dit...

Si vols mullar, a Ventdelpla tens que anar :D

Cristina ha dit...

Jo és que no ho veig. Quin cacau no???

nur ha dit...

Ostres, fa dies que penso que he de fer un post de ventdelplà! Ho aclariré tot, ho juro :P