dijous, 4 de setembre de 2008

Festassa Alcorcon

Avui, dia 4, comencen les festes d'aquesta ciutat de nom Alcorcón. Amb lo contenta que està la gent amb el tema de les obres interminables, i la desaparició de centenars de llocs per aparcar per forçar a la gent a comprar plaças d'aparcament soterrades, s'haurà de veure el pregó a veure com reben l'alcalde. Fints i tot ma mare deia d'anar-hi amb ous i llençarlos, que no crec que ho faci.

D'altra banda, a mi aquestes festes no m'il·lusionen gaire, però com que ara estic en l'atur, doncs aprofitaré per visitar coses que facin, més en concret en llocs on es pot menjar gratis, com un concurs de paelles aquest diumenge, o un altre de truites, el que passa és que el de paelles és a les 12 del migdia i el de truites a les 13, el mateix dia, i el lloc on es fa una cosa i l'altra queda a molta distància, quin dilema.

També he pensat d'anar a les "capeas" que es fan al matí amb vaquilles. Però, jo només a mirar, no tinc ganes de portar-me cap revolcó amb un animalot d'aquests. On no aniré serà a cap concert, que no em crida pas ningú, i això que són tots gratis. Ve un grup que es diu Jethro Tull, que diuen que és molt bo, però que jo no he escoltat mai, i també la típica actuació d'amics de partit, Ana Belén i Victor Manuel, entre un elenc de més actuacions.

Casa meva estarà situada entre dos balls populars, d'aquests on grups canten tot tipus de cançons, espero no escoltar gaire a la nit la música. I també els focs artificials, que com cada any hi ha 2 dies de focs, un, el dia 7 com sempre a la nit, previ al dia festiu, i l'altre el dia 13, que ningú no sap on es farà, ni al propi ajuntament ho saben, perquè uns diuen un lloc i altres diuen un altre, en fi.

I com en tota festa patronal d'aquest tipus, la fèria, els xiringuitos típics d'asociacions i de partits polítics... tornarà a estar el del pp buit com l'any passat? I jo que estaré atent a veure què fan, a veure si em porto la càmera de fotos i puc mostrar alguna cosa de les que es facin.

Apa, vagi bé dijous.

5 comentaris :

Gatot ha dit...

Jethro Tull? I no hi penses anar???

colló, nen... si fos una mica més a prop... si no tingués gatets... ja et dic jo que no me'ls perdia, eh?

encara que només sigui poder dir algún dia:"jo hi vaig ser!!!" :D

bé... tu sabràs...

petons i llepades musicals!

Jo Mateixa ha dit...

Perdoneu David i Gatot, però....qui son els Jethro Tull????

Gaudeix de la festa major nano, divertei-te i fes fotos :-P

Petonets!!!

Laprí | David ha dit...

És que, entén-me gatot, no sé pas qui són. Però deuen ser molt bons en la música que fan perquè des del primer moment que es va saber que vindrien a tocar aquí, la gent estava com boja, però et juro que era la primera vegada que en sentia a parlar. Mare meva, doncs sí ha encertat l'ajuntament contractant-los, sí, xDD

Doncs jo mateixa, ja veus que jo tampoc no sé pas qui són Jhetro Tull, però ja per curiositat, escoltaré alguna cosa d'ells. Un petó.

nur ha dit...

osti, Gatot, definitivament, som d'una altra generació :P

Gatot ha dit...

efectivament, nur, som d'una altra generació... però em sembla que tothom i totdon ja se n'havia adonat!!! :D