divendres, 19 de setembre de 2008

Ho va a celebrar qui jo et digui

Em treuen de polleguera. Com alguns sabreu, el meu aniversari va ser el passat 24 d'agost, que vaig complir 24. Doncs com que tinc un amic que compleix anys uns dies després, concretament el 7 de setembre, doncs decidim celebrar-lo junts. Però la cosa és que, jo ara miro el calendari, veig que és 19 de setembre, és a dir, pràcticament un mes després del meu aniversari, i encara no he celebrat res. I això per què?

El dia 6 de setembre no podia ser perquè un amic ens va dir fa mesos i mesos que tenia una boda a Valladolid. Doncs cap problema, es deixava per al següent dissabte. Però ves per on, que quan juguem i participem en sortejos no pensem mai que ens tocaran, doncs mira, a aquest amic de la boda, just va i li toca un viatge a Florència que coincidia amb aquest cap de setmana del 13 de setembre. Ell ens va dir que celebréssim l'aniversari, que no passava res, i jo estava d'acord en celebrar-lo, ja després li convidaríem a alguna cosa. Però al final l'amic amb qui celebro l'aniversari em va dir que no ho celebréssim el dia 13, i va, vinga. Doncs a més a més, just el dia 13, tocava la Chenoa a Fuenlabrada, i aprofitant que no hi havia celebració, un altre amic va anar a veure el concert. Doncs ja està, ja sense cap problema, la celebració seria aquest cap de setmana.

Doncs no va ahir, em truca l'amic amb qui celebro aniversari, i em diu que, l'amic del concert de Chenoa, com que la seva nòvia li va acompanyar a aquest concert, doncs que ara ell l'ha d'acompanyar a un altre de Bustamante, que és demà, dissabte 20. I jo ja "pues que les den por el culo a todos", ara m'obliguen a celebrar-lo avui, que no volia. O sigui, resulta que qui fa la celebració sóc jo i l'altre amic, i que ho hem de celebrar quan la resta de la gent digui. Doncs la propera vegada ho celebra son pare, perquè jo ja no celebro res mai més amb ells, au va ja i que els bombin a tots, collons.

2 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Quins collons que té la gent, senyor!

I a sobre per un concert de Bustamante, per favor!! ;-)

Laprí | David ha dit...

Bueno, si et contés el que els agrada a la noia aquesta i la seva família el Bustamante este, fliparies. xDD