dimarts, 9 de setembre de 2008

La Catalunya vista, però més no vista

Avui m'he posat a mirar el mapa de municipis on he estat de Catalunya, que quan vaig o passo per un lloc nou, l'actualitzo. I m'he adonat que... mare meva, doncs no em falta ni res:

Prémer per veure més gran

Així, a bote pronto, tot el Pirineu i pràcticament tot l'interior, també Terres de l'Ebre menys el Delta... bona feina em queda si algun dia vull que el vermell predomini en aquest mapa.

Les línies blaves corresponen a carreteres per on he passat, i les verdes a vies de tren.

Si voleu, em podeu recomanar llocs en les zones no visitades, a veure si algun dia em dóna per visitar algun dels moltíssims llocs que no han vist els meus ulls de Catalunya.

Ara, no us penseu que de Madrid en conec tot, que ho tinc aquí al costat però, no arriba ni al 50% del territori visitat, en concret això:

En color diferent, el centre de l'univers, Alcorcón.

I res, que us vagi bé el dimarts.

3 comentaris :

El veí de dalt ha dit...

Hosti! Ara sí que veig que ets un paio meticulós!

DooMMasteR ha dit...

No et pensis, a mi em queda tant o més que a tu :-)

A les Terres de l'Ebre no hi he anat mai, del Camp de Tarragona només he estat a Tarragona i a Reus... On si que he anat més ha estat a la Catalunya central, on hem conec força bé Osona, i on he començat a explorar el Berguedà (avui publico sobre Berga) El Bages i l'Anoia es mereixen una mica més d'atenció per part meva...

Si vols un consell, una bona forma de coneixer Catalunya es començant per les capitals, i des d'allà anar als pobles del voltant. També et recomano la web www.firesifestes.com on podràs trobar un munt de festes de caire tradicional, on es celebren i com arribar al lloc. Jo vaig començar a explorar país així.

Quin rotllo t'he fotut XD

Laprí | David ha dit...

Una mica sí veí de dalt, una mica sí que ho sóc xDD

No m'has fotut cap rotllo DooMMaster. D'Osona, només Vic en conec jo, però ja està. Lo de les festes m'agrada. Ardo en deseos de poder per fi algun dia conèixer més a fons Catalunya. Moltes gràcies :D