dilluns, 8 de setembre de 2008

Las nits dels focs

Aquest ha sigut un cap de setmana de focs, i de poc més. Abans-d'ahir nit a Valmojado. Era la primera vegada que veia des del juny a la nòvia del meu amic, perquè s'ha tirat 2 mesos a La Manga... en alguns llocs no hi ha crisi. Sort que no em va dir res de la boda a la que no vaig anar, en canvi em va regalar, pel meu aniversari, que va ser fa unes setmanes, unes locomotores en miniatura, molt maques.

Aquest nit els focs han sigut a la ciutat del porro, o sigui, a Alcorcón. Jo és que no ho entenc, serà la crisi, perquè han sigut més sosos els focs, i unes quantes coses repetides de l'any passat, que s'ho comentava a un amic "eso ya lo hicieron el año pasado" i tal. Bé, almenys he fet una foto, per poder mostrar-vos com durant 20 minuts el cel taronjat d'Alcorcón s'ha il·liminat amb altres colors.

Bon començament de setmana.