dimecres, 10 de setembre de 2008

Sa i estalvi

Abans de tot, avui he acabat ja el dentista, després d'11 mesos, ja era hora.


Després de sortir del dentista, he anat a mirar en C3, el meu cotxe, després que ahir a la nit caigués això:

I és que la gent ho flipava bastant, aquest video és gravat no gaire lluny de casa meva, reconec el carrer que surt:


I no era per menys. Si en casos en que plou menys els túnels de la M30 s'inunden, avui no podia ser menys. A més a més, també algunes boques de metro van acabar inundades.

Una gran nit per als que ens agraden les tempestes. Com a cosa a destacar, els minuts previs a que comencés a caure, com s'escoltava de fons el soroll de com s'acostava la calamarsada, fins que va arribar.

Doncs això, que passeu un bon dimecres.

2 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Quan vaig veure a les noticies la que us habia caigut vaig pensar en tu i ja em vaig imaginar que en faries algun video, jejejejejeje.

Petonasos guapissim!!!!

Laprí | David ha dit...

Bé, el vídeo no és meu, però com que és aquí a prop de casa, doncs reflexa com va ser. Quina passada, jeje.

Un petó també per a tu ;)