dimecres, 17 de setembre de 2008

Superant la crisi

És per mi una gran notícia que, des d'ahir, el meu cotxe és 100% meu, degut a que ahir em va venir l'última lletra per pagar. Aquest pagament suposava 185,22 euros cada mes, que, si ben no és exageradament gran, de fet és infinitament més baix que qualsevol hipoteca, per mi suposava doncs una despesa de la que volia desfer-me, i que no hauria volgut pagar-la mai, però al moment de comprar-me el cotxe no tenia prou diners com per afrontar la totalitat del preu.

Així que, en aquesta època de crisi, almenys jo puc dir, que a hores d'ara, l'estic superant una mica.

També comentar que, estic a l'espera que a l'adif li doni per posar data a la prova de factor d'entrada, però això pinta malament, bastant malament. Resulta que durant l'estiu l'adif va posar al BOE un anunci per externalitzar en algunes estacions importants de Madrid, Barcelona, València i Sevilla el servei de venda de bitllets. Els treballadors es queixen d'això, pel que suposa externalitzar serveis, quan hi ha una oferta d'ocupació pública que se suposa que era perquè hi entressin més treballadors. Per aquest tema ara estan de vagues a les estacions alguns dies, perquè en comptes de contractar gent per l'oferta d'ocupació pública, que suposaria contractar gent amb contracte indefinit, ho fan per subcontractes. Així que la cosa està xunga, ja veurem.

Però és clar, jo no puc quedar-me a l'espera per veure què hi passa, així que m'he posat a fer altres coses. Com que l'altre dia vaig veure que hi havia sortit una convocatòria per al cos subaltern de la Generalitat de Catalunya, li vaig preguntar a la Nur que m'informés una mica sobre aquest cos. Un cop m'ha informat - moltes gràcies Nur :) - doncs he decidit apuntar-m'hi, total, no tinc res a perdre, més aviat al contrari, i com que estic aturat, no he de pagar cap taxa. Així que, apa, ja tinc una altra cosa més a la palestra.

I això, pel moment. Que vagi molt bé.

4 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

No només estan externalitzen, si no que a més continuen amb la política d'eliminar trens de manera completament desproporcionada. L'altre van deixar amb només quatre trens diaris milers de persones de Tarragona. No anem bé, no.

Felicitats per lo del cotxe :-)

Cristina ha dit...

Molta sort!!! L´esperança és l´últim que es perd. Jo estic amb doommaster amb que renfe va malament. Agafo el tren cap a Sant Celoni entre 2 i 5 vegades cada setmana i acabo una mica fins els pebrots entre endarreriments, trens de gom a gom on no hi cap una agulla i els senyors de renfe només saben posar mala cara. En fi...paciència.

Felicitats pel tema del cotxe!

Alepsi ha dit...

Quin goig saber que disposes ja de cotxe tot teu i amb rodes i tot!!! xDDDDDDD

Laprí | David ha dit...

El tema d'eliminar trens és ja endèmic en renfe DooMMaster, sobre tot per falta de material. I mentre allà hi ha poc material, de Barcelona han portat 4 trens Civia cap a Madrid, serà que a Madrid estarien més necessitats, pobrissons.

Doncs això Cristina, paciència, tal i com està la cosa no es pot fer una altra cosa més que tenir paciència :)

Només faltaria que no tingués rodes Alepsi, llavors per a què vull el cotxe si no tinc rodes xDDD