divendres, 10 d’octubre de 2008

La feina de buscar feina

La situació és la següent. M'inscric en 11 ofertes. En una em descarten, en 9 no sé res encara, i en l'altra em truquen i em fan entrevista. I resulta que l'empresa que em fa l'entrevista és la mateixa de la que vaig marxar fa 1 any. Collonut, oi?

I què passa? Doncs que encara enviaré més ofertes, que l'infojobs en va ple, però resulta bastant frustrant que hi hagi aquest panorama de feina, quan les ofertes en que m'he inscrit són coses més per un temps, per no deixar de guanyar diners. En algunes ofertes que m'he inscrit, només demanen la ESO, i jo almenys tinc un grau mig de comerç, que ja és més, i ni per aquestes responen.

Si ara no vull res de més estable, és perquè em vull centrar en els estudis a distància del grau mig de gestió administrativa, però sobre tot, en les oposicions a subaltern de la Generalitat de Catalunya, que segons previsions, i si m'admeten, que en principi no hi hauria d'haver problema per això, la primera prova seria el 22 de novembre. Per tant així està la cosa. Ahir vaig rebre el llibre amb el temari de les oposicions, no és gaire, són 10 temes, 550 pàgines, que en més d'un mes que encara resta, hi ha temps de sobra si hi dedico cada dia una estona.

Precisament el tema de les oposicions és pel que no m'interessaria agafar l'oferta de Telecor, perquè seria treballar dissabtes i en nadal diumenges també, i a mi en principi no m'importaria, però és clar, si treballo dissabtes, i la prova de l'oposició és en dissabte, doncs és clar, les coses es complicarien. Per això ara m'estimo més buscar alguna cosa de dilluns a divendres, i així no complicar-me.

Ja veurem com va tot.

2 comentaris :

Cristina ha dit...

Esperem que tot surti bé i trobis aquesta feina que busques i que tinguis sort en el tema de les oposicions. Bon cap de setmana!!!

nur ha dit...

Segur que surt bé! Segur que les aproves, però tu estudia, estudia, estudia :)

Bon cap de setmana!