dimarts, 4 de novembre de 2008

Diari de recerca

Ahir , després de tornar de passar fora uns dies, en arribar aquí, miro les meves candidatures de l'infojobs, les més recents, i no hi ha novetat. Resulta que en 3 setmanes he enviat més de 70 currículums, i crec que només m'han trucat de 5 llocs per fer una entrevista, és clar, una i no més, pel moment. La cosa està xunga, l'atur comença a ser un problema seriós per a molta gent. Jo no em puc queixar, encara no he d'anar a demanar menjar a l'església, i espero no haver de fer-ho mai, pel moment, com que visc a ca els pares, doncs no tinc aquests problemes. Però tot i així un es desilusiona quan veu que li descarten de feines en les que compleixo tots els requisits que demanen. No sé, no em podeu fer una entrevista almenys per descartar-me amb alguna cosa lògica, i no descartar per descartar? Una feina va ser massa fort, perquè complia amb els requisits, era per treballar, com una mena d'auxiliar administratiu, i amb català aquí a Madrid, però no es tractava de fer de teleoperador; doncs oferien 4 llocs, i només hi havia 5 persones inscrites, però l'endemà em van descartar, el que em porta a una conclussió, i és que han vist directament que sóc de Madrid, i no s'han mol·lestat a mirar que tinc experiència telefònica amb el català, potser per a aquesta feina només volien catalans de pura cepa, i no parxes com jo que no sóc pur. Perquè sinó no entenc com no em van trucar almenys per fer una entrevista, que dic jo seria el mínim... en fin.

Ara, jo no m'aturo, continuo en això. Ara mateix m'hi poso de nou, a veure si han sortit ofertes noves, que alguna haurà sortit.

3 comentaris :

Gatot_X ha dit...

els criteris per descartar un candidat són infinits i, sovint, tenen poc a veure amb la informació que facilitem a l'empresa;

tot i així, tingues en compte que encara hi ha molt analfabetisme tecnològic: conec empreses que posaven ofertes i no tornaven a entrar a infojobs fins al cap de dos mesos, quan ja havíen fet la selecció pels canals tradicionals!

i pel que fa a les entrevistes... massa sovint cal fer veure el que no és; en 5 anys de buscar -i continuar buscant- feina, he après que ni es pot ensenyar l'estat d'ànim, ni es pot dir tota la veritat: la sinceritat no ven.

així que.. sortim a menjar-nos el món?

Laprí | David ha dit...

Oitant que sortim. Jo a les entrevistes també faig un paper, depèn de a quina empresa vagi dic una cosa o una altra. Això que dius d'infojobs, ja m'ho imagino, quan hi ha un munt d'ofertes que et diuen que s'ha rebut l'oferta però res més, i no tornes a saber mai més res d'aquella oferta

Apa, a seguir buscant.

DooMMasteR ha dit...

No et desanimis, company! No son els millors moments, però segur que t'acabarà sortint alguna cosa. Ànims!