dimecres, 3 de desembre de 2008

L'opositor

Després de les proves d'Adif i per a subaltern de la Generalitat, i també després d'haver de fer un exercici que havia de lliurar abans de les 12 de la nit de dimarts, torno a escriure.

En la prova d'Adif vaig aprovar, però no vaig treure prou nota com per passar, sinó ara ja estaria fent el curs d'adaptació. En canvi a les proves per a subaltern, encara no sé res, però sóc optimista, o almenys ho vull ser. Van ser 4 proves, 3 d'elles són eliminatòries, és a dir, que si suspenc una d'aquelles, ja res. Les proves 2 i 3, de les que tinc el quadernet de preguntes, i les respostes que vaig posar jo, i també les solucions, doncs a la prova 3 vaig encertar totes les preguntes, i a la 2, de 30, n'he encertat 26, més les 4 de reserva que hi havia, que també les he encertat totes. La prova 1 no és eliminatòria, i els resultats els coneixeré o aquesta setmana o la vinent. La que més em preocupa és la prova 4, que no era tipus test, sinó que era un supòsit pràctic on s'havia de respondre les preguntes. En principi crec que també l'aprovaré, no tindré una nota tan bona com a les proves 2 i 3, però almenys suspesa no crec que estigui. I aquí és on m'amoïno més, perquè els resultats d'aquesta prova no se sabran fins el mes de febrer. Si l'aprovo, doncs hauré de fer una altra prova, en aquest cas de nivell B de català, a finals de febrer.

Així doncs, aquest és el meu panorama, perquè de trobar feina... bufff, què complicat s'està posant! Com no en trobi a Madrid, al final hauré de buscar a Catalunya també, per ampliar una mica més l'espectre.

Bé, i això per ara. Espero que us vagi bé a tothom també.

4 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Molta i molta sort! Crec que te'n sortiràs!

mima ha dit...

No et desesperis, algú com tu no tindrà problemes..., paciència, que no està l'"horn per bollus"..., serà teu, i quan ho sigui ho vull saber. Petó dolç.

El veí de dalt ha dit...

Doncs que tinguis sort, xavalote!

nur ha dit...

te'n sortiràs, jo m'hi jugo alguna cosa :)