dimarts, 31 de març de 2009

L'he fotut fora de casa

Ja està, ja no puc més. He aguantat però això s'ha acabat. M'has enganyat, a sobre, quan ho he sabut, has intentat arreglar-ho, però al final ho has empitjorat tot. Ja fa un any me la vas tornar a fer, i ara, que volia confiar més en tu, que estava disposat a donar-te més responsabilitats, vas i ho has llençat tot per terra. Has fet que confiï en algú en qui no confiava i ni ho volia fer.

I ara, t'escric això, per dir-te adéu, per dir-te que no t'oblidaré, però que això nostre és impossible, però ha sigut per culpa teva. Qui sap, si en un altre lloc, si en una altra circumstància, ens tornarem a trobar, i potser en aquell nou lloc no em facis el que m'has fet aquí, a casa meva, a Alcorcón.

Només et demano un últim favor, que em deixis penjar això al bloc, perquè aquests últims dies no m'has deixat ni baixar-me els exercicis del cicle de gestió administrativa, que tan útil em serà en el futur. Has fet que hagi hagut d'anar a un altre lloc per baixar-me'l.

I ja està, no et puc dir res més. En uns dies tu hauràs marxat, i jo continuaré la meva vida amb una altra. Que com es diu? Doncs es diu Telefònica d'Espanya, estimada ya.com. Exacte, m'has fet contractar la Telefònica pel teu mal funcionament, perquè et vaig demanar 10 Mb, me'ls vas cobrar, i després, perquè jo vaig reclamar que no els tenia, em vas dir que la meva línia només suportava 3 Mb. Perquè llavors et vaig demanar els 3 Mb, i ara no puc ni carregar una pàgina en blanc del lent que vas. Que per fer un tràmit a l'institut obert de Catalunya que era molt important, em vas fer connectar-me a una connexió de mòdem perquè tu no em deixaves. Perquè et volia confiar les trucades, i ara t'has quedat sense trucades i sense internet.

Potser ara en venjança no em deixis penjar això. Però saps per què em deixaràs? Perquè el problema me l'estàs donant en les baixades, no pas en les pujades. Apa, t'he enganyat, com m'has fet tu a mi. Això ho pujaré al món, i sabran del mal que m'has fet.

Adéu ya.com, i sisplau, aquí a Alcorcón, no em tornis a molestar... ara, ja t'he dit, potser que ens veiem en un altre lloc. Ja et trucaré si et necessito. Un petó

P.s.: Dramatització d'un fet real.

1 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Bentornat!!

En aquest país, el tema d'internet no té nom... Sort amb la línia novs!