dimarts, 24 de març de 2009

Recomençant

Abans de res, doncs dir que, respecte al meu problema de "salut", doncs que sembla que és una cosa molt greu, tranquils, que no ho és pas tant. El que passa és que quan un no es troba bé del tot, doncs no està el millor que li agradaria estar, però res més.

En quant a d'altres coses, doncs com que dimecres passat em vaig quedar sense feina, o sigui, que no em van renovar contracte, o sigui, que em van fotre fora... o sigui, que avui he anat a l'oficina de l'atur. Com que deu ser que la gent va a primera hora, doncs res més agafar numeret m'ha tocat. Tot ha sigut bastant ràpid, perquè ja tenen les meves dades, i només era incloure la darrera experiència.

I ara, a la recerca de noves oportunitats, doncs encara no he començat de ple. I és que tampoc sé si començar de ple a buscar feina. No perquè no en vulgui tenir. Hi ha altres raons que em porten a no agafar cap feina pel moment, o almenys cap que duri més de 2 mesos. Si això al que m'estic referint, que em porta a no agafar cap feina duradora a hores d'ara (cosa bastant difícil ara mateix), surt com ha de sortir, doncs les coses canviaran definitivament abans que acabi aquest any. La cosa és que potser entre l'11 i el 22 de maig he de fer un tràmit que, potser duraria més d'un dia, bé, de fet el tràmit no seria per a mi, però m'afectaria igualment per al futur. No en dono pistes, que després no surt bé i quedo malament :P

L'únic currículum que he enviat pel moment és un a Metro de Barcelona, per a l'estiu. A veure si enguany no em passa com l'any passat, que per coses diverses, com el ditxós dentista, o per avisar-me amb menys de 24 hores d'antelació, no vaig poder anar a Barcelona per fer les proves per treballar l'estiu passat al metro.

I com que estava una mica fart de Madrid, doncs divendres, em vaig embolicar la manta al cap, vaig agafar el C3, i vaig anar a un poble de la província de Palència que es diu Venta de Baños amb un amic, a passar-hi el dia realitzant dues de les meves aficions, gravar amb la videocàmera, i veure trens, i és clar, gravar-los amb la videocàmera. Tot va anar bé fins que, en tornar, al peatge de El Espinar (9,35 € que val el peatge, recoi), a Segòvia, res més pagar, la Guàrdia Civil ens va aturar, per fer un control de seguretat. Ens van escorcollar, em van mirar tot el que portava a la motxilla, i van posar el meu cotxe "patas arriba", rebuscant per tot arreu, buscant qué sé jo. Les tasses de renfe, que encara en tinc algunes, doncs se les van mirar una a una, potser es pensaven que estaven fetes de Goma 2 Eco.

En fi, passeu bon dia, sigui dimarts, dimecres, quan llegiu això, si ho llegiu, i sino, doncs també. Una abraçada.