dimarts, 21 d’abril de 2009

Anades i tornades

Aquesta vida és un anar i tornar constant. Des del mes de novembre que no he anat a Barcelona. Aquest cap de setmana hi tornaré, perquè el cosí d'un amic, que no hi ha anat mai, doncs tenia ganes d'anar-hi per primera vegada i conèixer la ciutat. Hi anirem l'amic i el seu cosí, un altre amic més, i jo. Però, deia això de que la vida és un anar i tornar constant perquè, fa una estona miro el correu, i veig que he rebut un correu del metro de Barcelona, perquè fa un mes em vaig apuntar a una oferta per treballar-hi l'estiu. Doncs bé, m'han preseleccionat. Això vol dir que he d'anar a fer una prova el pròxim dimarts, clarament, a Barcelona.

Què passa? Doncs que en 4 dies, 3 seré a Barcelona. Però clar, això m'ha pillat tant de cop, que no sabia com fer-ho. Primer pensava de no tornar amb els meus amics diumenge a Madrid, i quedar-me a Barcelona tot el dilluns per després, dimarts, fer la prova. Però, és clar, això suposava fer dues nits aquí, i, per tant, pagar allotjament, pagar dinar i sopar, estar tot el dilluns perdut per Barcelona sense fer res, a més a més de portar roba per més dies. Així que, després de mirar preus de l'avió i de l'AVE, he decidit anar i tornar el mateix dimarts, amb un bon coixí de temps. I he triat l'avió perquè tot plegat és bastant barat, perquè del preu de l'AVE... ni parlar-ne, és clar.

I és que, tal i com està la cosa de feina, i després que l'any passat ja em van preseleccionar 2 vegades i no vaig anar, doncs aquest any, no penso perdre aquesta oportunitat. Entre això i l'adif, collons, espero que en algun dels dos llocs pugui entrar. Tot i que, sent sincers, doncs el del metro sembla millor, per moltes coses, però a mi, sobre tot, pel fet de que, podria conduir algun tren en alguna línia del metro de Barcelona durant l'estiu.

Bé, bé. A veure què en puc contar en properes edicions. Un petó a tots i totes.

4 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Sort! Si t'agafen encara et divertiràs per allà sota ;-)

Cristina ha dit...

Espero que tot et surti com esperes i et trobi algun dia conduïnt un metro. Sort!

Laprí | David ha dit...

Ja veurem, a veure si m'agafen. Estaria bé, no només per tenir una feina, i a sobre a Barcelona, sinó perquè... collons, conduir un metro, seria genial :D

nur ha dit...

Ei, molta sort! Tant dissabte com sobretot dimarts! :)