dilluns, 6 d’abril de 2009

Cites i cartes

-IMEPE (Instituto Municipal de Empleo de Alcorcón) buenos días.
-Hola, llamaba para apuntarme a la bolsa de empleo.
-¿Está empadronado en Alcorcón?
-Sí
-¿Está apuntado en la oficina del INEM?
-Sí, también.
-Pues ahora mismo la fecha libre que tenemos es el 28 de abril.

Recoi tu, amb la crisi. Que només per apuntar-me a una bossa d'ocupació municipal hagi d'esperar-me fins el 28 d'abril, més de 3 setmanes. Doncs sí.

Però almenys tinc una alegria. Fa 1 any vaig presentar una sol·licitud per una oferta d'ocupació pública per a l'adif, l'administrador d'infraestructures ferroviàries. La prova la vaig acabar fent el passat mes de novembre. Vaig aprovar, però eren poques places, i no vaig sortir elegit. I ara, l'altre dia, va venir la cartera, a portar-me una carta certificada. Entre el moment en que va trucar al porter automàtic, i finalment va pujar, vaig pensar que seria, què sé jo, una carta d'alguna multa de trànsit. Però en presentar-se davant la meva porta, vaig veure a la carta, el logo d'adif. En marxar, doncs la vaig obrir. En resum, que era una carta on em diuen que en èpoques de molta feina, fan contractes temporals a la gent que va fer la prova, perquè som en una bossa d'ocupació (mira, en aquesta sí hi estic apuntat). I que, en espera de saber quanta gent han de contractar, doncs que abans els he d'enviar una autorització, que venia amb la carta, on dono el meu consentiment a fer el curs d'adaptació. Res més veure això, vaig emplenar el formulari, i vaig anar a correus per enviar-ho a adif.

Només seria un contracte temporal, però ara mateix seria el millor que em podria passar, perquè, a més a més de la crisi, doncs seria treballar en un món que m'estimo. Potser només venent bitllets, però per mi ja estaria bé. A part, que si es té en compte les preferències que vaig posar, hauria de ser a Barcelona Sants.

Ai, no sé, perquè m'emociono tant per una possible feina temporal, que ni és segur que em truquin, ni tan sols per fer el curs d'adaptació. Però és que, en els temps que corren, és difícil no fer-se il·lusions amb la primera cosa que et posen al davant.

Bon dilluns als que treballeu, i als que no, tant si és per vacances, com si és per atur, o pel que sigui.

4 comentaris :

Cristina ha dit...

Molta sort David! Només per les ganes que li poses al tema ja t´haurien de donar la feina. Ja ens aniràs informant.

DooMMasteR ha dit...

Sort, sort i més sort! :-)

nur ha dit...

B0n dilluns també per a tu, David, i que tinguis molta, morta sort.

I és que si un no s'il·lusiona amb aquestes petites coses... apaga y vámonos, eh? :)

Marcus ha dit...

Molta sort amb la feina a ADIF!