dilluns, 13 d’abril de 2009

Desig complert

Ahir vaig complir una de les coses que més ganes tenia de fer. Al nord de Madrid, al districte de Fuencarral, junt als estudis de Telecirco, hi ha una zona que pertany a renfe. Doncs aquí renfe té, diguem, com un gran taller, de pintura, de manteniment. Doncs ahir hi vaig poder entrar. Si em feia tanta il·lusió era perquè, allà, s'hi pot trobar tot tipus de material. Locomotores moltes, unitats de rodalies, de Alvia, de Trenhotel, el encara viu Estrella Costa Brava, etc.

Però també, la cara amarga, perquè hi ha material que ja no val... bé, valer segur que algun material val, però renfe ho deixa allà, per desballestar. Hi havia una ut440 original de 2 cotxes, que fins fa uns mesos, feia el servei entre Barcelona i Puigcerdà. He pogut entrar dintre, i mare meva, com està. Seients destrossats, terra brutíssim, panells elèctrics desfets. Allà hi quedava algun plànol de la xarxa de rodalies de Barcelona, i una publicitat de la ja desapareguda línia 10 entre l'estació de França i l'Aeroport. Precisament, com més a prop de Telecirco, en més mal estat estava el material. Per què serà?

Prometo penjar-ne fotos, que n'he fet unes quantes. Però abans la meva connexió a Internet s'haurà d'arreglar, que ara bastant és que almenys puc escriure. Però tampoc us cregueu, que fins que carrega tot això, em dóna temps a llegir-me l'antic testament, i part del nou.

Que us aprofiti la mona, els que en mengeu, i el dia de festa, a tots.

1 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Guau! Ja tinc ganes de veure-les!

Salutacions!