dijous, 16 d’abril de 2009

Dia d'hospital

Ahir vaig tenir una consulta a l'Hospital d'Alcorcón. Era a les 15:55. Aquesta cita en principi la tenia per al 28 de maig, però per un cop de sort, o qué sé jo, per una vegada les coses van funcionar millor del que normalment funcionen, i em van avançar la cita.

Total, que hi vaig, i res, em diu la doctora que les proves que em van fer fa un mes, que no diuen res estrany. A més a més, que, com que jo mateix li he comentat que ja em trobo bastant millor, doncs que em tornaran a repetir les proves al juny, per comprovar que definitivament no tinc res.

Així que, després de sortir, doncs vaig anar a la zona d'admissió. Si la consulta va durar escassos 10 minuts, esperar fins que em donessin cita, va trigar una mica més. En arribar vaig agafar el número 89, i anava pel 30. Una horeta esperant que em donessin cita. Així l'1 de juny em tornaran a fer les proves, i el dia 16, doncs hi aniré a la consulta, perquè em diguin què hi ha.

I res, tranquil·litat, i descans psicològic, sobre tot, el saber que les coses van molt millor.

Com millor va la meva connexió a Internet. Ara sóc segut a la sala, amb el portàtil, amb la connexió wi-fi. Ara la meva connexió es diu "Telefonica de Espana, Madrid, España", fins ahir es deia "Yacom, internet factory, Madrid, España". Per fi això funciona, i espero que vagi bé.

Per cert, que al mes de maig, a part d'anar un dia a Barcelona per fer uns examens del cicle d'administració, en concret el dia 28; doncs és probable que hi vagi algun altre dia, fins a un punt indeterminat de la comarca de la Selva. Per fer una cosa, que no és per a mi, però que m'acostarà a Catalunya una mica més del que ja ho estic.

Doncs res, fins un altre moment.