dijous, 23 d’abril de 2009

Per Sant Jordi

Aquest any falto a la meva visita pel Sant Jordi. Bé, dissabte al matí seré a Barcelona... bé, pensant-ho bé, en el pròxim mes passaré bastants dies a Catalunya, entre unes coses i altres.

Avui doncs només desitjar a la gent una bona diada de Sant Jordi, i felicitats a tots els Jordis. Que us regalin, si la crisi no ho impedeix, moltes roses i molts llibres. Jo us regalo aquesta rosa a totes i a tots, sense distinció de sexe. És la mateixa que l'any passat, perquè la foto és de l'any passat, però m'agrada molt i, a més a més, no en tinc cap altra de meva.


5 comentaris :

Gatot ha dit...

doncs jo vinc a buscar-la, David, i te la agraeixo sincerament... perquè als gats també ens agraden les roses...

bona diada, bon viatge i bona estada!

Cristina ha dit...

Feliç diada de Sant Jordi! Molt maca la foto!

Laprí | David ha dit...

Espero que hagueu passat tots una bona diada.

Una abraçada :)

nur ha dit...

Doncs et vas perdre una diada molt xula, perquè va fer un temps molt i molt primaveral i Barcelona estava preciosa :)

Però potser l'any que ve... ja resideixes aquí!

Bona Diada, amb una mica de retard.

per cert, a Madrid hi feien la Setmana Cultural Catalana tota la setmana, oi?

Laprí | David ha dit...

Bona diada per a tu també, Nur. Recordo que alguna cosa d'això, de la Setmana Cultural, sí en feien, a una llibreria de la Generalitat que hi ha al carrer Alcalá en deien alguna cosa, però no me'n vaig assabentar gaire bé.