dimarts, 19 de maig de 2009

L'anunci que més ganes tenia de fer

Jo i la salut, que sempre em té igual. Ara amb febre, i mal de gola, en fi. Però això no em treu els bons moments que aviat s'esdevindran.

Primer de tot, fer una recomanació. L'hotel - restaurant Can Gurt, a Santa Coloma de Farners. Simplement he sortit encantat d'allà, un tracte únic, personalitzat, amable. L'habitació on vaig estar allotjat molt bé, amb unes vistes genials de les muntanyes. Un bon sopar també al restaurant, i sobre tot, ho torno a dir, el tracte, de la gent que el porta. En la meva vida m'havia sentit tan ben tractat en un lloc on m'he allotjat (parlant d'hotels, pensions i albergs) com en aquest. De veritat, un 10.

Bé, i ara, i què he anat a fer a Santa Coloma de Farners? Doncs, hi he anat amb un amic. Vam anar en cotxe, quina pallissa de viatge des d'Alcorcón fins allà, i a sobre dijous a la nit allà plovia un munt. Doncs bé, divendres al matí vam anar a un lloc, que es diu ECA Casa Xifra. És una escola de capacitació agrària, on s'imparteixen cicles de formació professional. Resulta que hi ha un d'aquests cicles, que es diu "Treballs forestals i conservació del medi natural". Aquest cicle, s'imparteix només a 5 llocs a Catalunya, però a la comunitat de Madrid no s'imparteix enlloc, i el lloc més proper és a més de 100 km. Doncs el cas és que hi vaig anar amb el meu amic per preinscriure'l a ell, perquè és ell qui el vol fer aquest cicle. Com sempre, doncs la cara de la gent que veu que sóc de Madrid i parlo català. El meu amic, a més a més, a poc a poc va aprenent coses, perquè jo li estic ensenyat català, ja que ell també és d'aquí d'Alcorcón. Finalment doncs vam fer la preinscripció, i ara a l'espera que l'agafin.

I ara ve un anunci, segurament l'anunci que més ganes tenia de fer. Després de tot això que he explicat, doncs he de dir que, si finalment l'agafen el meu amic, i ell doncs s'hi va a estudiar a Santa Coloma de Farners, doncs que jo vaig al darrere. Exacte, ja s'ha acabat això de dir sempre que vindré aviat i tal o qual. Ara vindré, si res no ho impedeix, com a molt tard, el mes de setembre, que és quan començaria el cicle.

A partir d'aquí, doncs s'obren un munt de possibilitats i de coses a fer. El més important, trobar un lloc per viure, i una feina, tasca complicada la que m'espera doncs, però no penso deixar que aquestes coses em vencin. Així que, sembla que sí, que ara sí que sí. Que allò que fa tant de temps que he volgut fer, per fi ho podré tirar endavant, a més a més, amb companyia d'un amic.

I ara, doncs a seguir cuidant aquesta febre que tinc.

3 comentaris :

Gatot ha dit...

com ets, David!!! vas estar a 20 minuts de casa meva i no em vas dir res???????
bueno, si es confirma la bona notícia, segur que tindrem ocasió de fer més d'un cafè!
enhorabona!!!
i quan vulguis un cop de mà, pregunta, eh? que La Selva i el Gironès són a tocar!!! :)

DooMMasteR ha dit...

Sí això és confirma, s'ha de celebrar! :D

Que et milloris!

nur ha dit...

Ara sí que està a tocar de la mà! I tant, si es confirma... festa grossa a Santa Coloma de Farners, a Girona o on calgui!

Enhorabona, David, i una abraçada :)