dimarts, 2 de juny de 2009

De quarantena, però menys

A mi un dia sencer em pot donar per fer moltes coses, però si vaig amb intenció de veure trens, doncs el resultat és aquest vídeo. I ara que gairebé no surto de casa per la mononucleosis aquesta que tinc, doncs em miro els meus vídeos de tant en tant per recordar allà on he estat.

Venta de Baños és un municipi de la província de Palència, i un nus ferroviari molt important del nord de la península. Per aquí passen molts trens regionals, també molts "Alvia" sense parada, i també hi ha molta activitat de mercaderies. Aquí es divideix la línia "Imperial" Madrid - Irún cap a Palència, Santander, Astúries i Monforte de Lemos. Per si no ho he dit abans, en tota aquesta zona, on hi ha doble via, se circula per l'esquerra, des de Madrid, fins a Irun, i també la resta de línies en doble via.

A part de trens, aquest poble castellà té bastant poca cosa. I bé, jo continuo en la meva quarantena, bé, avui he sortit una mica al carrer, després de setmanes que només he anat al metge, a poc a poc aniré sortint més. A més a més, perquè el dia 12 he d'anar a Barcelona, per fer 2 exàmens, i per collons aquesta vegada hi he d'anar si no vull que em suspenguin, que ho porto molt bé com perquè una merda d'aquestes em foti els plans.

I res, mireu trens, si voleu, i sinó, doncs seguiu amb el que esteu fent. Petons.