divendres, 26 de juny de 2009

Malgrat les circumstàncies

Res, que la mala sort continua passant per casa meva de tant en tant. Aquesta vegada no és la salut, per sort, ni m'afecta a mi personalment, però és una putada. El meu amic, amb el que aniré a viure a Catalunya, doncs no l'han agafat en cap centre ni cap cicle de grau mig dels que va triar el mes de maig. A tot això, han sigut unes setmanes de tensa espera, perquè la meravellosa pàgina cat365.cat no ha funcionat, o sigui, el que no ha funcionat era per conèixer el resultat de la preinscripció. Avui finalment han enviat un missatge al mòbil, el departament d'educació, dient que "nanai de la China".

Davant aquesta notícia, el meu amic s'ha quedat molt abatut, perquè volia fer aquell cicle. Tot i això, ell vindrà, no vol quedar-se a Alcorcón, o sigui, que igualment marxarem tots dos. Jo m'alegro perquè ell vulgui venir tot i això, però no m'alegro perquè no l'han agafat. Ara, doncs, caldrà veure on marxem a viure. Encara no ho sé del tot segur, tinc les meves preferències. El que sí està clar és que, malgrat les circumstàncies, PER FI MARXO A CATALUNYA, la tardor, ja no hi ha marxa enrere, bé, o almenys és molt improbable que n'hi hagi, de marxa enrere.

A tot això, que, sobre el meu problema de salut... no el de la mononucleosi, que sembla que ja ha desaparegut. Sinó l'altre problema de salut, bé, jo ara en diria ex-problema de salut. Dimecres, quan la majoria de vosaltres estàveu menjant coca i gaudint del dia festiu, jo era a l'hospital fent una prova que, va durar molt poc, i on em van dir que, ja no tinc res. Així que, un problema menys que afegir.

I res pel moment, aquí em quedo, sorprès amb la notícia que Michael Jackson ha mort. Adéu adéu.

3 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Ualaaaaaaaa, aixi que vens a Catalunya??? i on aniràs??? ja has buscat lloc per viure, tens feina, a quina zona de catalunya estaràs????

Ohhh, quina ilu em fa que puguis fer realitat una de les teves ilusions :-D

Petonasos i segueix informant eh!!!!

Laprí | David ha dit...

Doncs sí que hi vaig, per fi. Pel moment no sé ni on viuré, ni res. En quant a feina, primer he de fer unes pràctiques del cicle de gestió administrativa, d'uns dos mesos, i després, doncs a buscar feina. Ja per al mes d'agost o així hauré de buscar algun lloc.

Petons per a tu també ;)

nur ha dit...

Eps, em sap greu pel teu amic, però en realitat tot el que dónes són bones notícies i pensa que, com diu la dita, "la salud es lo que importa". Que estiguis bé i que, sigui com sigui, vinguis a Catalunya... tot plegat són bones notícies!

Me n'alegro, David. Una abraçada!