dilluns, 8 de juny de 2009

Post-electoral estic

Tantes eleccions i tanta cosa, perquè després no voti més que un 46% de la gent. A Alcorcón hem sigut més votadors que a la resta, un 50,03%. Però és que, després d'una campanya electoral tan bruta entre els partits, i tanta cosa, la gent doncs es cansa. Jo sí he votat, perquè sempre he votat des que tinc dret a fer-ho, i sempre votaré, me la bufa que sigui per a unes europees o per al que sigui.

El resultat final no m'ha sorprès. Ho esperava. El ZP s'ho ha guanyat a pols, i tot i que eren les europees, qui ha votat, ho ha fet amb clau espanyola. I queda clar, un cop més, que els del PP estan molt més mobilitzats que els altres, sinó mireu resultats al País Valencià. O sinó, els resultats a Alcorcón. Fa 5 anys va guanyar el PSOE amb un 48,37% dels vots, avui ha tret un 39,24%, o sigui, més de 9 punts menys. Pel seu lloc, el PP ha obtingut un 45,09%, un punt i una centèsima més que fa 5 anys. I també es confirma l'ascens del partit de la Rosa Díez a la Comunitat de Madrid, a Alcorcón han sigut tercera força desbancant IU.

Curiositats dels vots a Alcorcón. Iniciativa Internacionalista ha obtingut 125 vots, un 0,2%, sent la 11ª força. Coalició per Europa ha tingut 10 vots, un 0,02%. I un partit que es diu Partit Republicà Català ha tingut 2 vots, jo només puc dir que no sóc cap d'aquests dos, ni tan sols sabia de l'existència d'aquest partit.

I a qui he votat jo? Mira, no m'importa dir-ho, sóc del 0,02% que ha votat Coalició per Europa, ara em direu convergent, però és el partit que més confiança m'ha donat de la colla llarga que s'hi presentava i dels pocs que sabia que traurien representació.

I ja està. Conclussió, tots han guanyat, com sempre.

1 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Sí, tots diuen que han guanyat... Mare meva quin fàstic :-(