dimecres, 3 de juny de 2009

Serp

Ahir, fent una petita passejada, aprofitant que vaig millorant de la mononucleosis, doncs he anat a parar a prop del cementiri. No, no va de morts, ni tan sols he entrat al camp sant, com en diuen. Només que estava caminant per un camí de sorra que va al costat de la paret del cementiri, i escolto un soroll entre les males herbes, i miro, i veig una serp, però ben gran la tia, pujant entre les branques d'uns arbres.

No sé, m'ha sorprès veure una serp d'aquestes característiques en una selva com és la ciutat. Perquè no l'he pogut veure una mica més de prop, però per mi que aquell bitxo, que pel que he vist, mesurava com mig metre, i no era gaire prim, no és típic d'aquestes terres. Ja se sap, hi ha molta gent que compra animals exòtics, i quan els creixen més del que esperaven, els deixen en qualsevol lloc. Espero que almenys no sigui verinosa.

No us amagaré que, després d'això, i mentre tornava a casa, m'entrava una mica de cosa. No perquè tingui por a aquells animals, sinó perquè així de cop i volta trobar al cul del món, que és Alcorcón, una serp com aquella, doncs impressiona.

2 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Uff! Jo m'hagués cagat a l'acte! :D

Laprí | David ha dit...

Si l'hagués tingut més a prop, potser jo també xD