diumenge, 27 de setembre de 2009

Començar de nou

Doncs sí, això és com començar de nou, com diu la cançó de Tv3. Ja és la tercera setmana que sóc a Sant Celoni. En aquest temps, sense internet, fins fa poc, doncs he anat fent coses. Comprar coses per a la casa. Fer els dinars, sopars. El primer dia vaig anar a l'ajuntament per preguntar com empadronar-se, i doncs en aquell moment ho van fer, i d'allà al centre de Salut per fer la targeta sanitària, i uns pocs dies després, baixar a Barcelona a fer el DNI, al carrer Trafalgar.

També vaig anar per als cursos de català, i al final m'hi vaig apuntar. A l'intermedi 1, que clar, quan em van fer la prova, doncs es van quedar així una mica com dient "quan vegin que ets de Madrid i que t'hem ficat a l'intermedi 1 em preguntaran si és que m'he equivocat", el curs aquest el faré els dimarts i dijous, a Llinars del Vallès. En el tema de la feina, doncs com que estava a l'espera de les pràctiques, doncs no sabia, però em van trucar de l'adif per treballar durant el nadal, imagino que a l'estació de Sants, i que abans he de fer un curs preparatori, ara estic a l'espera que m'enviïn una carta on em diran on s'ha de fer el curs a Barcelona.

Al cotxe, després de la quantitat de quilòmetres que li vam fer, li vaig passar la ITV a Granollers, i està perfecte. I la casa, doncs més endavant pujaré un vídeo del pis, també perquè valgui com a testimoni de com estava quan he entrat a viure-hi. Està en perfecte estat, i el propietari és una gran persona, que sempre s'ha de tenir compte amb aquestes coses.

I res, pel moment, les coses van, que és el millor que puc dir. Ja a poc a poc aniré escrivint més sovint com van les coses i que va passant.

Una abraçada a tothom des d'aquí, des de Sant Celoni.

3 comentaris :

el gatot ha dit...

doncs... benvingut a casa!

poc a poc i bona lletra, tot i que em sembla que a tu et sobre el consell i jo me l'hauria de dir cada dia...

imagino que el canvi d'escenari t'haurà resultat xocant... dona't temps...

i, molta sort!

nur ha dit...

Com diu el gatot, amb calma sembla que van les coses i és així com solen sortir bé i no quan un s'embala. Ei, però també és important que tenies un objectiu clar i que hem anat veient com es materialitza.

Ah, i tots sabíem que et posarien en un nivell força alt de català! Si tens cap dubte (o el teu amic Kike), ja ho sabeu, eh?

Una abraçada i sort a tots dos!

DooMMasteR ha dit...

Benvingut company! No dubteu en demanar ajuda per lo que necesiteu, eh?

Una abraçada!!