dimecres, 2 de setembre de 2009

Les meves vistes

Aquests dies, abans d'anar a dormir, em dóna per quedar-me una estona mirant per la finestra la plaça que hi ha enfront de casa meva:

Potser és perquè estic a punt de marxar, i m'entra una mica de pena saber que ja no veuré tan sovint aquesta plaça. Tot i que també és el millor moment per mirar-la, perquè la matinada deu ser l'únic moment del dia en que està buida (i no totes). La resta del dia només s'hi veu joves sense fotre pal, venent drogues, emborratxant-se, fent soroll fins a molt tard, baralles, i molt de tant en tant alguns policies municipals.

Però, malgrat les coses dolentes que té ara, doncs aquest lloc ha sigut sempre (sempre que he dormit a casa, o sigui, pràcticament sempre) la primera cosa que he vist cada dia en llevar-me, quan aixeco la persiana, o ara a l'estiu que ho tinc tot obert; i, per tant, també ha sigut l'última cosa que he vist abans d'anar a dormir. Es tracta del lloc que més he vist en la meva vida. Fins i tot ara, escrivint a l'ordinador, ho tinc girant una mica a la dreta la vista de la pantalla.

Bé, tants anys aquí és el que tenen. Ara doncs canviaré de paisatge, que puc avançar que, és menys obert, però té millors vistes.

3 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Com a minim les vistes seran més saludables ;-)

nur ha dit...

Un se n'adona del que li agradava sobretot quan ho troba a faltar. És curiós, quan em vaig adonar que no podia viure sense el mar va ser el primer cop que vaig passar molts dies (un parell de setmanes) a Madrid.

Quan vaig tornar a veure el mar, em va omplir una sensació d'alegria. Quina tontada, oi? :)

Ja veuràs com al final trobes a faltar Alcorcón. Escolta, també hi ha espais bonics en la teva ciutat (sobretot als centres comercials) :P: fes fotos boniques i endu-te-les per quan la trobis a faltar.

Laprí | David ha dit...

Per sort ara, DooMM, les vistes seran bastant més saludables :D

A veure Nur, és clar, que trobaré a faltar Alcorcón en algun moment. De fet, si jo sóc com sóc és, en gran part, gràcies al lloc on he viscut. Però també sé que on vaig és on vull estar, i per això segur que, quan torni a Alcorcón a passar alguns dies, trobaré a faltar allò i voldré tornar aviat :)