dijous, 29 d’octubre de 2009

Temps ocupat

A poc a poc vaig ocupant el meu temps. Cada matí em llevo a les 6 del matí. Agafo el rodalies que surt de Sant Celoni a les 6:49 amb destinació Castelldefels, fins a Passeig de Gràcia, on, suposadament, ha d'arribar a les 7:48. Aquí faig un canvi de via, i agafo, si he arribat bé amb el primer tren, el tren amb destinació Estació de França, que arriba a les 7:50 a Passeig de Gràcia, i finalitza el seu recorregut a Estació de França a les 7:58. Tot seguit, mentre la resta de la gent surt de l'estació, jo m'hi quedo dintre. Faig el curs de preparació a factor d'entrada allà. M'encanta poder veure l'interior d'una estació com és França, encara que no sigui gaire. Si tot va bé, perquè abans ens han de fer una prova del que estem fent al curs (saber fer bitllets, també conèixer la normativa), doncs a partir del dia 20 seré darrere una taquilla de l'estació de Sants.

Abans, però, tinc una altra prova. I és que resulta que el passat dia 8 vaig anar a Mataró a fer una prova, per 4 places d'auxiliar administratiu. I l'altre dia ho miro, i he aprovat, i és clar, ara em toca fer la prova de català. Però el que més em crida l'atenció és que aquella prova no me la vaig poder preparar perquè no van donar cap temari, i clar, no podia estudiar coses que no tenia. Però com que moltes coses del temari eren sobre temes que ja he estudiat en altres oposicions, doncs gràcies a això hauré aprovat, amb un 5 justet, però aprovat al cap i a la fi. I doncs demà, a les 10 del matí, faré una prova de català de nivell C.

I ara, acabo de venir del curs de català de nivell intermedi, que el faig a Llinars dimarts i dijous. La veritat és que no hi tinc cap problema. I és que resulta curiós, com demà tinc una prova de nivell C, quan el curs de català és del nivell B, però jo crec que estic capacitat per fer el C sense gaire problemes, bé, ja ho veurem, perquè a saber què hi posen a l'examen.

O sigui, que en dies com avui, pràcticament no passo per casa, més que ara, ja de nit. Però pel moment ho porto molt bé. I és que, què voleu que us digui, jo m'ho passo genial al curs d'adif, venent bitllets, de mentida pel moment, és clar, però estar envoltat d'ambient ferroviari per tot arreu, doncs m'encanta, ja em conec codis d'algunes estacions, com ara Barcelona Sants 71801.

7 comentaris :

nur ha dit...

Quantes satisfaccions al mateix temps, eh? Com mola veure't content, David! :) I, sí, sí, aupa Alcorcón :P

Cristina ha dit...

Què bo que estiguis tan ocupat! I jo mirant si et veia per Sant Celoni però és que amb tanta ocupació deu ser impossible trobar-te. Molta sort en tots els teus projectes!

Alepsi ha dit...

Hottia, rei!!!

Al final resulta que treballaràs a Sants??? Jajajaja! Què fort! Ja anirem a veure't! xDDD

Per cert, què tal la prova de català a Mataró?

Laprí | David ha dit...

Estic molt content nur, no sé, em sento bé i alegre. A veure si les coses van anant bé, i encara puc estar molt més feliç :D

Moltes gràcies Cristina, algun dia ens hem de veure, que encara que passi gran part del temps fora, aquí tinc casa meva :)

Doncs sí, Alepsi, a Sants. Així que si vols passar, imagino que per allà seré, a la vista de tothom xD
I la prova de català, doncs molt bé, massa fàcil i tot m'ha semblat per ser nivell C. O sigui, que o molt m'equivoco, o la tinc aprovada, ja veurem. Una abraçada, reina ;)

el gatot ha dit...

enhorabona per les bones vibracions, David i per les expectatives de la prova de català; ahir vaig ser a Barcelona unes hores i em vaig recordar de tu quan vaig agafar un "media distancia" (s'hi anava tant bé que pensava que m'havia equivocat de país!) i quan vaig passar per Sant Celoni, imaginant quin edifici dels que veia des del tren podia ser la teva llar.

una abraçada!

núria ha dit...

coi, és que fa molta il·lu veure com es compleixen els teus somnis, eh? segur que has aprovat el C, no en tinc cap dubte!

Una abraçada :)

Anònim ha dit...

zelo intiresno, hvala