divendres, 13 de novembre de 2009

Descans previ

Doncs que avui he fet l'examen del curs d'adif, perquè s'havia de fer, i si no s'aprovava doncs no s'hi treballava. I doncs, l'he aprovat, bé, jo i tots, sembla ser. Que una de les companyes m'ha enviat un missatge dient-me que un altre li havia dit, perquè una altra li havia preguntat al professor, i doncs ell li havia dit que estàvem tots aprovats.

Així que, nens i nenes, si heu de comprar un bitllet per viatjar en tren de llarga distància o Ave, i el compreu a Sants, doncs sabeu que m'hi trobareu. Bé, dic trens de llarga distància i Ave, perquè seré a les taquilles de venda anticipada, i no s'hi venen bitllets de rodalies i mitjana distància, que són unes altres taquilles. Però també ens han dit que potser alguns dies serem a informació, que no té res a veure amb vendre bitllets. El que no sé és si em trobareu de color verd adif, perquè l'uniforme diuen que triga, i potser ni ens el donen. És clar, ha de venir des de Madrid, i aquest no viatja en Ave, deu ser.

I ara, fins divendres vinent, doncs a descansar... i a estudiar, que d'aquí a un mes tindré una altra prova, també per a l'adif, per veure si aconsegueixo alguna de les places fixes que hi ha, que la guia d'estudi és un totxo de 177 pàgines, amb coses de lleis del sector ferroviari, coses de circulació (noms de les parts de la via, coses de les catenàries), i en principi, quan vagi a fer l'examen aquest, serà la primera vegada que torni a Madrid des que em vaig instal·lar a Sant Celoni.

I res, que estic molt content :D . Espero que passeu un bon cap de setmana, tant si us esteu a casa com si feu alguna cosa.

4 comentaris :

Alepsi ha dit...

Ostres!!! Doncs res, d'aquí dos dies et tinc treballant al costat de casa, com aquell qui diu!!! Jajajaja! Llàstima que ara ja no faci viatges amb tren de llarga distància... xDD

nur ha dit...

Doncs jo no compro mai bitllets presencialment, però segur que si vaig a Sants (hi vaig sovint), miro de buscar-te. Quina il·lu.

Pel que fa a Alcorcón, jo vaig ser d'aquesta gent que et va felicitar. Curiosament, conec Alcorcón abans de conéixer-te a tu, ja que hi ha una persona petiteta, fill d'un amic, que viu allà. En fi,sigui com sigui, força Alcorcón :)

Laprí | David ha dit...

No passa res Alepsi, pots anar a comprar i després desdir-te de seguida i t'anul·lo el bitllet sense despeses. Ara, de totes formes, et pots passar per allà igualment, si vius a propet :D

Busca'm nur, busca'm, serà fàcil de trobar-me, en una de les taquilles hi seré. Ara, si de matí o tarda, no sé, imagino que tindré horari rotatiu. I això, clar, força Alcorcón :)

DooMMasteR ha dit...

Felicitats per l'aprovat! :D